Selalu Jadi Macam Nie.

Heyy, Assalamualaikum kauorangsemua. yeaa, saya update blog lagi. hehe. sihat? macam mana cuti? Grrrr, skema habes. hehe. May the dreams of your past be the reality of your future.


awak, jangan tipu sayalah kan? saya tahu. hehe. tak baik tipu. malam nie malam khamis taw. yea, apa kena mengena dengan malam khamis yea dakk? ahaha. masalah dah datang lah ni. yaw, berbalik pada topik, awak tak payah tipu saya ahh. haha. jangan tipu, jangan tipuu. (sila buat muka macam Mail Lambung time baca nie) hoyy, aku rasa macam orang gila. haha. buat muke ala-ala mail lambung. hehe. Mail Lambung 


OFFLINE CHAT FACEBOOK.
okayy, tipu apa? yeahh, awak ada Fasebuk? ada tak? ahaha, tipulah tak ada. okay, pernah online? pernahlah kan, tipu tak pernahh. pernah offline? haha, mestilah pernah kan. tipu yea dakk kalau tak pernah. sebab apa offline? 
kan? hehe. sape pernah buat, sila angkat tangan. iyakkk! sebab lain? maybe sebab malas nak chatting. sebab diorang lagi suka nak wall to wall sajaa, kan? ramai dah suka wall to wall. kalau aku, tak minat sangat ahh, sebab nnti semak jeh kat profile aku. haha. kurang aja gila ayat. samseng. jarang-jarang buat. kalau orang lain dh start dulu, aku ikut jeh ahh :) lagi, boleh dikatakan, semuanya malas. malas itu, malas ini. ehhe. kan? aku selalu offline. online bila disuruh kawan-kawan.


KREDIT.
lagi, jangan nak tipu aku lah kan? haha. serious mcm orang gila dekat Alor Gajah tuh haa. asyik cakap tipu jeh. hehe. pasal kredit atau topup. yea, budak perempuan selalu buat benda mcm nie. selalu cakap tak ade kredit. sebab,


1 - dye memang tak ade kredit .
2 - dye nak guys tolong topap kan .
3 - alasan semata-mata sebab dye tak nak mesej dengan korang sebenarnye.
Credit to: Kak Mira Lurdes. haha. betul kan? aku selalu jugak buat mcm nie. tapi, nombor dua tuh, tak ade lah. aku mintak mak bapak kakak aku jeh, aku tak pernah berniat nak susahkan sape-sape. ahha, baik jeh ayat aku. tadi mcm gangster (:

P/S:
yes, memang aku suka carik gaduh, pahal? nak gaduh? HAHA. tengok, aku dah cakap aku suka carik gaduh. SORRY :|

Comments