20110701

Welcome July :)

Assalamualaikum, Bismillahirrahmanirrahim, selamat malam semua awek dan pakwe-pakwe di sana~ yaahhh, kenapa pakwe-pakwe? ahaha, saje jea. lebih suka kalau pakwe yang tengok blog aku lelama :) bhahaha, gatal -.-


derr, hari nie baru nak update entry kan? busy lah wey, busy. haha. ayat terbaik :D heh, tak ada lah. aku tak berapa nak sihat minggu nie. terkejut dengan macam-macam situasi dan keadaan. hehe. macam tak betul jugak lah minggu ni. tak terurus hidup aku. okay, kau sihat? hee, rindu kau lah. yah, engkau lah. siapa lagi? uishh, perasan lah sikit korang nie.
suara aku dah macam amy search, tekak aku tak memberi kerjasama yang sebaiknya. hidung aku dah macam bebudak hingusan, asyik-asyik meleleh jea. penat kod kerja menyedut jea. haha. sila cakap aku pengotor. hehe, jangan lah ckp macam tuh. aku bukan macam tuh la. hihi :) kaki aku sakit, yahh. baru hari nie sakit. hehe. kawad beb.


hari nie buat latihan kawad dengan kakak-kakak facilitator KRS sekolah aku. ramai awek aku kat situ. haha. lagi berkesan kod dari aku belajar kawad dengan commando Puteri Islam tuh. erk, maaf-maaf-maaf, jangan marah ek? :p tapi, memang tak boleh dinafikanlah, budak-budak puteri islam memang teruk. aku pun sama lahh :D
P/S:
der, selamat datang kawan-kawan ke bulan Julai. bulan depan dah puasa yea dakk? best nyaa :) hee. esok birthdayy emak! lalala (:

saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥