Okay, Jom Start Countdown (:

Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum, hello peeps :) sihatkah anda? hehe, well, harap semua sihatlah kan, esok dah nak puasa. boleh sambut puasa dengan gilang-gemilangnya! YEAH! uishh, bersemangat waja betul aku nie. hihi, normallah tuh, semua suka nak berpuasa nie. dapatlah menambahkan pahala, kurangkan maksiat sebab nanti takdelah banyak sangat buat gosip, mulut pun perlukan energy taw untuk dibuka. whahaha :D InsyaAllah, boleh kan?


yahh, aku nak start countdown hape? hehe, jangan gelak taw. sebenarnya kan, aku nak countdown hari raya. weheee ^^ hebat tak? puasa pun belum mula lagi, aku dah nak countdown hari raya. alooo, normallah tuh, tak sabar neh, nak kutip duit raya *hihi, dalam kepala hotak aku, aku dah fikirkan duit warna merah banyak-banyak dalam purse + angpauu warna-warni, HAHAHAHA*
Hoyeahh, nanti hari-hari aku nak update blog. boleh baca lepas raya, nanti boleh aku olah balik hari-hari yang aku lalui masa bulan puasa tahun ni. hehe, bagus tak? nie semua sebab tahun lepas aku terpengaruh dengan beberapa buah blog yang tulis macam-macam entry waktu bulan puasa. whahaha, kelakar jugak aku nie kan? hihi, malulah.
kalau penat, letih, tired dan macam-macam lagi dugaan sekalipun, aku akan tetap menulis blog, walaupun aku cuma tulis perkataan 'Assalamualaikum'. haha. betul what? aku nak buat macam tu. kalau ada sehari tu aku tak update entry, maknanya perut aku betul-betul membuat hal dan tidak dapat memberi kerjasama dengan sebaiknya. HAHA :P


nahhh! Selamat Berpuasa eh kawan-kawan. kalau ada tersinggung selama aku menulis entry nie, harap maaf ukey. yea lah, tak ada manusia yang hidup tapi tidak melakukan kesilapan. so, sebelum bermulanya bulan ramadhan nie, baik aku mintak maafkan? korang pun janganlah segan silu memaafkan kesalahan aku. kalau betullah aku tak pernah buat salah dekat korang, korang maafkanlah silap kawan-kawan kau yang lain. whahaha :) okay, gelak besar-besar, rasa macam nak insaf.
teringat kawan sepermainan aku *ececeyyy* Noor Shuhada bt Mohd Sofi, dye lah yang selalu teman aku gi solat terawih sama-sama, balik solat terawih kena kejar anjing sama-sama, makan bubur sama-sama, pakai telekung pastu takut kan budak-budak taman. whahaha, sempat lagi aku buat jahat masa bulan puasa. yeah, masa tu kecik lagi, tahun 4 and tahun 5 :) wheee ^^ rindu wokk. Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kawann :D


P/S:
jangan tanya kenapa aku tak gi solat terawih malam nie. hehe. eden sebenarnya jarang sama sekali menunaikan solat terawih pada malam pertama nie. hihi. kau jangan pikir lain.

نويت صوم غد عن أداء فرض شهررمضان هذه السنة لله تعالى .
                                                                                               
Ertinya : Sahaja aku puasa esok hari menunaikan fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala.

Comments