Mekasehhh Awak :)

Auww, Assalamualaikum dan selamat hari khamis malam jumaat :) whahaha. hyepp! HAPPY BIRTHDAY to siapa-siapa yang hari ini birthday dye! ngeee, birthdayy kita sama lah. alolo, sep-sep! btw, happy birthday to Rubigan. kita sama weyhh! hehe, ada jodoh. [maaf, eden tak pandai nak eja nama kau]


ouh yaa, thanks to orang pertama wish aku, Encik Nur Arissa sebab dye wish aku pada hari Isnin lagi. haha. thank you! then, orang first yang wish dalam message, Syawal :) thanks yaa, pandai buat lagu sendiri eyh? hehe. eh eh, tak lupa juga kepada abang zuhairi yang wish aku pada 13 Julai memandangkan aku yang paksa dye wish. hehe, dye dah nak pergi ALAM kod, saje kacau dye :D
kepada kawan-kawan dalam facebook tuww, mekasehh eyh, sayang korang lah! yang wish dekat sekolah, and tak lupa family aku. hehe, kak ngah siap belanja burger pakcik ramly lagi ken? haha, gomok laa den :D yahh, yang paling aku rasa bersalah, my big bro! ADIB, sorry wokk. saya tertido malam tadi. whuhuhu, maaf-maaf. penat anda call saya. terima kasih yea (: 
and, kepada pakcikk baik saya, Amir Khairi Mohd Zulkipli, terima kasih darl :') tak kira hari, nak jea carik gaduh kann? haha, apa-apa jea laa pakcikk. thanks tawu! huhu, kena marah tadi. sedih~ orang terakhir wish aku, Lisa Surirumah~ haha. thanks tawu! sengaja jea budak nie. hehe :)


P/S:
happy birthdayy~ hehe. mood tengah gila, lantak kau laa kan! saya SAYANGG awak :) muahhx laa.

Comments