Pandai Jaga Mulut Sendiri Tak? ;)

You can be the Prince, and I can be the Princess,
You can be the sweet tooth and I can be the dentist,
You can be the heart that I spill on the pages,
Cause you're apple to my pie,
You're the straw to my berry :)
Wohhoyy, Bismillahirrahmanirahim, Assalamualaikum dan selamat maju jaya! hehe, ini bukan perhimpunan rasmi setiap hari isnin dekat sekolah-sekolah okay? :) sengaja nak menulis entry hari nie. nak menggedik, dah lamaaaa tak tengok muka kauorangsemua. rindu tak? ngehngeh XD *mood tengah gatal. bhahaha.


okay-okay. sihat tak anda? Alhamdulillah. yang tak sihat sila ambil ubat dan pastikan anda tidak terlebih dos. yahhh! mahu bagitahu kauorangsemua, aku tak akan ambik suami a.k.a boyfriend kauorang lah! macam hape jea -.- penat wey nak berbahas dengan kauorangsemua. please lah, macam aku hamak nak sangat dengan mereka-mereka yang handsome kalah justin bieber tuw. iyuuuu, tolong lah. makkk, tolong daku :p justin bieber? yulks! takde makna bf kau lebih handsome dari justin bieber ku itu :) ahhh~ handsomenyaa.
yah, pedulikan bieber aku tuw, nanti kauorang belek muka dye sampai dua tiga jam, tak sempat nak baca entry aku nie. hehe. ehem, heyy awak yang diluar sana, tak payah laa nak tuduh-tuduh aku curik bf kau. geli nyah. kau tanya sape-sape pun, tak kan ada orang yang nak. kecuali yang sangat desperate sampai bf orang pun nak ambil ken? tapi, percayalah. aku bukan macam tuh nyet! HAHA, trust me? lalala~


bukan masalah aku lah kan kalau bf kau asyik sebut nama aku jea time dye borak-borak dengan kau. HAHA. not my fault. salah kau lah kan, kenapa tak tukar jea nama kau jadi Nur Saiyidah Zainal. hoyy, aku dah mula bajet hot nie. hehe. maaf-maaf-maaf. dah! aku malas nak layan orang yang selalu mintak penyepak publisiti murahan dengan menyebut nama aku sebagai punca kauorang gaduh dengan bf kau. 
derr, lagi sekali kau mention nama aku, mmg aku report kat polis! eh eh, polis buat apa? report kat talian nur, boleh? ke report dekat hospital bahagia, banyak space kosong, sungguh dialu-alukan, lagi-lagi orang macam kau. hehe :) nak nak nak? pandai-pandai fikir sendiri lah ek. aku dah cukup banyak problem sekarang, lagi mahu tambah-tambah. ingat aku nie cikgu math ke? hish, sembelih sekor-sekor buat korban!


P/S:
jangan nak maki-maki aku lah kan? nak santau aku bagai, eee, tolonglah. aku tak takut lah dengan orang-orang macam kau. tak cukup ilmu jea suka cakap tanpa berfikir perasaan orang. yahh, macam lah ilmu aku dah cukup kan? ada aku kata aku pandai? tak kann, jangan terpesong dari agama sebenarrrr~ HAHA, tak ada kena mengena. baik kauorangsemua diam sebelum aku cincang badan kau 4 kerat.

Comments