Yawww ! Likelikelike ♥ Siap Kaw !


Assalamualaikum. olla olla lalala. :P
aku tak sihat ? lantakk pii laa. 

ehem. ehem. ehem.
testing 1 2 3. okeyh ?
"sila ambil perhatian, pelajar-pelajar menengah rendah sekolah menengah dato' dol said dah habes exam. sila tepuk dua-dua belah kaki awak dengan serentak."

wahhaa, boleh tidur awal laa nyah.
hari-hari aku tidur pukul satu lebih. boleh pengsan.
kalau tak bagus jugak result aku, makk tak tahu lah nyah. :')
yang penting, usaha aku kan kan ? 


kaw tahuuu. tak tahu ? meh aku nak cerita nie.
dalam minggu exam nie, iron kat rumah aku serupa macam berukss.
arghh ! tension meyh.

hari isnin, tengah iron tudung, tetiba dye bakar tudung aku.
whaddaafishh !
pagi tadi, kakak aku iron. okeyh taww. bila time aku sentuh dye jeh, dye x mao nyala.
aku rasa nak humban kat laut, tapi setiap penjuru kawasan rumah aku tak ade laut. so, tak jadi lah kan. then, aku maki hamun sumpah seranah dye. terus dye jadi batu.
durhaka lagi, ambik kaw !
nak nangis kod, baju dengan kain tak gosok lagi. cepat-cepat aku ambik handphone abah aku, call makchekk aku. yeah. penyelamat.

"ello, cik ! owang nak pinjam iron boleh ? hee. ida datang sekarang taww."

lalala, nasib baik jiran sebelah rumah, makchekk aku jeh kod. :P
bengang doe. dah dapat iron makchekk aku, aku hentak-hentak iron bengong tuh. padan muke. melalak dye kat tepi almari. boleh buat pameran dah dye tuh. grrr.
dasar cap kaki ayam ! T__T

exam ?

Bahasa Melayu : macam okeyh-okeyh la. HAHA.
Bahasa Inggeris : wesh, serious banyak yang tak paham.
Mathematics : ngeee~ iloveyouforever. padanlah aku suke nombor kan ?
Science : yaww darling, saye syg awak jugak.
Agama Islam : =='
Kemahiran Hidup : saye SP, Super Power ! haha. :)
Sejarah : ahha, InsyaAllah. adik-adikku, InsyaAllah boleh ! HAHA.
Geografi : lalala. cikgu cakap 20 owang dapat A, mintak-mintak saye kan ? hee.

kene marah dengan lempeng. huhu. sebab tak makan ubat batuk malam td. apo laa. owang dah cakap dah pagi td dah mkn. hee. takut lah nak keluar bilik. so, tak mkn ubat mlm td.
habes aku batuk-batuk time exam tadi, memekak jeh. :P lelaki sekarang cepat touching. pelik aku. esh esh esh. atok atok. XD

P/S :
lalala. tadi time exam, sunyi sepi. aku dengar bunyi jam tangan aku ber-ticktock ! syiokkk habes. hee. apasal tah aku excited gile dengar bunyi jam tuh ticktock. agagaga. :)

Comments