Cakkkk ! Terkejut Tak ?

Awak !
Assalamualaikum. sihat tak ? awakk, saye nak bagitahu something kat awak.
jangan terkejut taww. mase dah tak banyak lagi nie.
saye takut tak sempat jeh nak bagitahu awak..
erm.. sebenarnya, saya.. ermm.., saya rindu awak.
ouhhh. legaa~ (': hee.. okay okayy, tinggal beberapa saat.
3, 2, 1 boooommm !!

Minta Maaf Di Atas Segala Ketidakbetulan Yang Berlaku Di Sini.

hye awakk, rindu lah kat awak semua. heh ? BANG ! tembak saya, GATAL.
so, cukup tak seminggu tak mengonline kan diri dan tidak ping blog baru ?
muahhaaa, janji musti ditunaikan.
saye nie setia orang nye.
ada kene mngena tak ? :)

terpaksa aku meninggalkan begitukah cinta hari nie. haha. bengong~
PETANQUE. hari Sabtu nie kitorang ada game.
doakan sekolah saye boleyh buat yang terbaik okayy ?
doakan saya terpilih okayy ?
HAHA. penat kodd berlatih hari-hari balik pukul 5 petang tapi tak terpilih.
tapi, aku tahu yang terplih tu adalah yg terbaik untuk sekolah aku.
kan ? so, terima jeh laa walau apa keputusan.
chayokkk dol said ! :)



esok ada sukantara lagi ? what the fishh.
hari tuh dah cukup time aku melarikan diri dari berlari. :P
yeahh, Fatinhud tak maoo join ?
HAHA. esok ada lagi. ish ish. lari lagi laa kan ? kan ? HAHA.
harap memahami maksud saya. penat den nak menulis maksud dye. 

hurm. apakah ?
apa ? apa ? erm, actually. saya nak tanya pendapat awaklah encikk saiyidah.
adakah awak ditugaskan sebagai seorang penasihat, pemujuk, dan segala pe.. kepada atokk A ? wahhaa, katakan TIDAK. sila jawab encikk saiyidah.
encikk saiyidah : erm, awak. saya tak tahu nak jujur ke dakk. haha. yayayaya. 

tamatlah perbualan. :P berikan tepukan.

P/S:
alaaaaaw, dah hitam ! bencinyaa. :'( berbelang muka. huhu. eahh awak, hari-hari saya dapat chocolate. Thanks sayang  I Love You Forever 

Comments

Nurul Fatin said…
Awhhh, jum-jum. kita lari daripada lari :P
tak larat den nak berlari 2 kali pusing padang tu. haha.
ida said…
haha. dah lari dahh. fuhhh~ penat penat. :P
Nurul Fatin said…
haha. penatt kan. cuak habis nak lari :P
ida said…
Fatin : haha. cuak ? ida awl2 dh masuk rumah laksamana. haha. aten, dak farah tuh tanye kat mane aci. haha. jwb kann :P
farah : tunggu jwpan aten. c(:
Nurul Fatin said…
Haha. aci kat tampin. dekat bangladesh ado. kat kampung kelemak pun ado jugak :P