Haiyaa, Awak Banyak Susahh Maa..


Assalamualaikum and selamat tengah hari.
Bismillahirrahmanirahim :)

okeyh, tenangkan fikiran. tarik nafas. hembuss. tarik.. hembus.
wahha, dengan mimik muka macam lembu jantan nak pergi berperang menghembus nafas. wesh ! tak senonoh kau nie. HAHA.


kahkahkah. ida. lupakan semuanya. hari nie kita start balik ek ? boley boley ?
HAHA. janji ku tak ditepati, kata xnak tulis blog selama seminggu aite ? tapi, tulis jugak.
haiyaa, tah hape jeh. so, what ? suka hati aku lah kan, bila nak menulis, bila nak stop.

hari nie, bangun secara mengejut sebab pikir dah lambat dah nak gi sekolah.
tu lah dye, akibat tidur tak basuh kaki, tak baca doa. main henyakk jeh tidur.
ish ish. dont try this at home.
so, bangun pukul 6.30 lah kan ? kira awal lah tuh.

sampai sekolah, nampak emir. so, tak lewat lah kan. dont worry worry.
nampak emir pergi pejabat. okeyh, bukan aku jeh laa yang paling lewat.
emir ado. haha. ingatkan sabin and afwan tak dtg lg. lepak-lepak japp dengan emir.
emir segan-segan nak ceritakan pasal TUUUUTTTT kat aku. haha.
tak peh emir, xde orang yang perasan punn. kalau kaw tak bagitahu kat aku, aku tak nampak punn. tak ade orang nak telek satu-2 kat kau. (:

alih-alih nampak kelas kitorang punya pintu terbukak luas seluas2 alam depan dan belakang.
haha. sudahh, ayat macam minachii :P
aku dengan emir tgk lah jap, tetiba afwan keluar dari kelaass tuh.
then, nampak sabrina. dorang tlong kemas2 + susun2 meja kelas kitorang yang bersepah-sepah tuh. hee :) dah nampak tuh, haruslahh tlong jugak kan.


lepas tuh, dalam pukul 8.05 pagi tuh, cepat-cepat turun astaka.
nak pergi ikut cikgu fadhilah gi SMKSP. wahhaa, tak payah laa kan tulis name skolah kaw penuh-penuh. haha. ada perlwanan pershabatan dgn bebudak kat situ.
lawan ape ? lawan petanque laa awak. eah, lupa nak announce. haha. aku diambil balik lepas dibuang jauh-jauh untuk lawan petanque. ouh tidakkk, HAPPY :)


sampai-sampai kat sane, terus buat latihan attack jet.
tetiba pulak dtg mat-mat dari SMKPS. 
poyo. sengal. bengong. grrr. toet. kelakar. psycho gile!
penat jeh tengok dorang. konon-2 baling pandang belakang pun boleyh kene.
*serious kene.
alaaa, naseb jeh tuhh nyah. :P

budak lelaki lawan dulu, budak perempuan buat latihan lagi dengan bebudak lelaki SMKPS.
then, abang zuhairi panggil geng Sabin, Agu and Kak Yaa lawan dengan bebudak perempuan SMKPS. so, aku ? aku, Humai, and Kak Kyra lawan dengan budak laki sengal tuh. :P
sukahatimakapakaku jeh cakap dorang sengal.
sorry sorry sorry. terlajak perahu boley diundur, terlajak kata xleyh buat apo daa.
nak delete pun taa boley. ahah :P


siapa menang, siapa kalah ? tak payah tawu laa.
haha. memang kejam gila abang2 tuh lanyakk kitorang. sakit jeh hatii. =='
diorang ejek bola-bola kitorang dari zaman purba.
heyy, purba purba tuh laa byk berjasa.
kaw ape adaa ? bersinar-sinar kononn. pigiidah ! :P tak heran langsungg.

so, sesiapa yang kata main petanque nie senang ? korang memang ta betul.
HAHA, ayat sabin, aku copy and tak paste. :P
serious, dengan panas lagi, lenguh tangan lagii. memang pressure gile ar.
okeyh, tuh ayat abang zuhairi. HAHA (:

P/S :
Tangan aku lenguh, bahu aku sakit, kaki aku sakit. semua lahh. :P paham paham. choppp ! ida, kaw macam tak deh perasaan penyodeh pun time main petanque nie ? mengapakah ? 


Comments