Help Me. Help Me. Help Me. :(

Nur Saiyidah Binti Zainal nak ucapkan Assalamualaikum dan selamat pagi. 


Start menulis : 11.20 am.
Habis tulis : ?? nanti aku tulis.


mood, rasa nak terbang jauh-jauh tinggalkan melaka tinggalkan semua orang. ada ke mood macam tu? hurm, abaikan ketidaksiuman aku.


hurmm, aku dah tak tahu nak cakap apa. maybe dalam masa dua tiga hari, empat lima hari, enam ke tujuh hari. atau lebih tepat, seminggu aku tak nak menulis apa-apa dalam blog. aku nak cari ilham baru. ececeyh, apa lah yang aku merepek ni. aku dahhh tak betul. urm, correction, aku kepeningan. yeah, thats ryte. penat dah niee carik ubat kat merata-rata tempat. tak jumpaa lah. so, mcm nie lah aku. kalau ada rawatan yang mujarab, sihat lah aku kodd. :)


so, gud byebyebye. miss you so much. love you so much. take care. apa-apa message jeh lah. itu pun kalau jantung phone aku bertahan lama kalau aku tak bagi oxygen yang cukup untuk dye. rasanya, hari nie last aku bagi oxygen untuk dye. haha. sesi zalim-menzalimi. siapa suruh malam tadi dye tak habis-habis men-vibrate-kan diri dye. :) Gud Bye !




Waktu Habis Menulis : 11.32 am. 
sorry, waktu tergendala sebab nak carik port untuk sorokkan phone dari terus bervibrate dekat telinga aku. so, lambat sikit lah menulis. :)

Comments