SUPERSTAR :)

Salam semua !

terkejut tak ? haha. [sila terkejut kalau tak nak saye skodeng awak selalu]
haha. tak de la. jgn takot. aku baik. hehe.
:)

SUPERSTAR.
korang ade ? haha. kejap lagi korang jadik superstar jugak la.
hehe.


wesh ! aku dapat award lah. ingat aku mimpi ke tetiba nak jadi superstar ?
haha. tidak-tidak-tidak sama sekali.

mak ngan cikgu-cikgi aku cakap, tak elok jadik superstar nie.
haha. so.. aku dah tanam kan dalam tanah hati, xmo jadi orang yang mcm superstar? anda faham?
haha. [aku baca buku Ain Maisarah 'Aku Mahu Popular' bhahaha !]

sumpah ! aku merepek di atas tuh. hihi.

okeyh. dapat award nie dari.. miss NUR AMIRA BT AWALUDIN
thnxs akak !
[panggil akak sebab umor dye 15 tahun. hehe.]

1. Sila jelaskan kenapa anda suka berblogging .

[opss ! suka ? yeah ! saya memang suke. tp, semenjak dua menjak tiga menjak nie saye dah malas nak berblogging juz blogwalking. haha. kenape kenape kenape ek ? sbb saye xde mende nak buad kodd. dats y saye berblogging. hehe. <3]

2. Apa motif anda nak tarik follower ? Anda superstar ke ?

[saya nak kawan larh. haha. lagi-2.. erm. saya suke membebel sorang-2. so, kkak saye bg idea suruh saye tulis blog. haha. daripade saye bebel sorang-2, better saye mengarut dlm blog. skurang-2 nya ada jugak insan yang memahami sye iaitu korang !]

3. Cerita sikit perangai anda .

saya suke tgk org senyum.
saya suke gile-2
saya tak gile. haha
saya nak ramai kawan.
tp, saya takot tak dpt jage hati dorang SEMUA dgn baik. 
hurm. harap tak buad mcm tu kat korang . hehe
saye tak suke orang yang tak menghargai sumthing itu. :')
saye suke tgk budak-2 yang comel + montel-2 tapi, tak gedik or tak over mngade.
oish ! aku benci itu much-2
saye paling tak suke internet rumah mcm siput sedut.
saye suke bear yang bulu dye gebu ! perghh !
saye suke tgk kek coklat byk-2 dpn mate. tp, nak muntah bile mkn ! haha.
oke-2. yang nie sgt pelik sbb sye tak suke ais-krim yang dlm mngkuk or ape-2 jenis bekas.
saye suke ais-krim yang dlm cone ! haha. :P

4. Best tak dapat award ? Excited maybe ?

[weyh ! sangat suke. excited tuh ade jugak laa :P malas nak menulis nie. hehe]

5. Pernah tak terfikir nak masuk magazine aka nak me-war-warkan blog anda ? 
Mengapa ?

[shh ! siriyes saye pernah bermimpi masuk tv sebab blog saye best sgt. and dpat award kat situ.
nak tawu ape name award tuh. 'BLOGGER PELAJAR SEKOLAH MENENGAH TERHEBAT'
pergh !! bangga. saye jumpe kwn sye jgak kat situ. Fatinhud. haha. gile kan ? shh ! diam-2 je taww. hanya saye and awk je taww.]

6. Sila tag blogger lain untuk menerima award ini .

[ehem-2 ! seperti biasa. anda yang rase tertarik dgn award nie, sila curik award nie. saya jugak akan jerit di chatbox/shoutbox korang yaww]

peace ! 
[sila baca mcm candace selalu sebut dlm kartun phineas and ferb tuh. haha]


p/s : maaf kepada anda-2 semua yang dpt award nie dari aku. sebab blog aku xleyh copy and paste kan ? so, korang mesti malas nak tulis2 soalan nie.
[sila rajin kan diri anda tulis jugak sume soalan deyh ! wajibulghunnah!] haha




Comments