PERGI kaw JAUH-JAUH (!)


Assalamualaikum korang dan selamat pagi yang dah tak berapa nak pagi!
haha. sorry..

sihat ? Alhamdulillah.
tak sihat ? pergi makan ubad.

yaww.. kalau anda rasa tak sihat, anda perlu makan ubad banyak-banyak.
huhu.

okeyh! today, aku rase pening sgt-sgt!
tawu sebab ape ?
mak kate kalau bangun pagi-pagi yang tak ade rupa pagi akan menyebabkan sakit kepala.
aha! dah tawu dah sebab ape aku sakit kepala ?

haha. korang salah. aku pening bukan sebab aku bangun lambat. tapi, sebab kawan-kawan 
se-facebook aku nie, tengah dok ngamuk-ngamuk kat dlm facebook!
aiyoh! aku fening. 

dorang marah pengetua sekolah. ahahhaa! aku dapat feel aura marah korang tuh!
bhahaha. like like! mesti pengetua maki hamun korang tadi kan ? 
dann... korang maki hamun dye plak tadi (!)

huhu. aku pon pernah kene gak. tragedi 4 Ogos 2010 yang tak pernah aku lupe!
weyh! aku benci tarikh tuh. huhu. 
haha. buad aku teringat kat pengetua tuh plak. ish!

so.. aku rase tak sihat sgt. perlu mkn ubat banyak banyak tak ?
:P

lagi seminggu je sekolah ?
lagi seminggu je aku jadi pelajar 1 Beta ?
lagi seminggu je aku nak jalan gi dol said ? *nie aku suke!*

weyh.. sedih ! 1 Beta ? huhu. tahun depan aku kat mane lah kan ?
takot sgt kalau turun kelas. huhu..
mintak-mintak bdk 1Beta tahun nie, still 2Beta tahun depan! yup.

ngek ? mane plak.. final exam hari tuh, aku buad tah hape-hape.. ade hati nak masuk 2 Beta ?
huhu. sedih. aku sedih sgt ngan result aku kali nie.

korang.. korang tawu tak..
aku rase kan.. sgt-sgt cemburu dgn kwn2 aku yang dok kat hostel.
haha. tp, ade mase aku rase bangga belaja kat dol said. *bangga ? oishh.. siriyes ?*
erm.. mksud aku, aku ada kawan2 kat dol said nie. yeah! 1 beta. korang best sgt !
so, jelez akue tadi kat kwn2 aku yang belaja kat hostel tetibe hilang bile teringat korang ( 1 beta )
:)

then, apa yang buad aku penat pergi sekolah kat dol said, KENE TUNGGU BAS (!)
huhu. yeah! bila aku rase penat, aku tanye kakak aku.
"tot, bile ko nak bawak motor gi sekolah nie ?"
haha. setiap kali aku and kkak aku penat, soalan tuh selalu muncul.
aku tak tipu! soalan lazim bile kitorang penat.

time nak gi sekolah. mmg oke lah. dpt duduk.. sebab rumah aku antara rumah yang paling jauh dari dol said tuh. so, kitorang dpt bus awal and bermkna kene keluar awl. fuhh! leceh. :P
tapi, bila nak balik, adalah waktu yang paling menyeksekan !
kene berebut time nak naik bas!
kalau korang nak jadi gadis melayu yang sopan-santun, berbudi bahasa, lemah lembud!
heyy ! boleyh jalan! mmg ko tak akan dapat naik bas and tak akan balik ko tawu !
so.. semenjak aku masuk dol said. aku tak de budi bahase. hahaha.
ngok! tak de lah smpai cam tuh.
hehe. aku pon tawu beradab. juz kalau ada orang lain yang start tak beradab dgn aku, aku akan start enjen tak beradab dgn org len. understood ?

so.. korang.. tak nak try ke naik bus gi sekolah ?
*buad yang gi sekola parents hntar ar.*
haha. best. tp, dah lame-lame korang rase penat !
ouhh.. sgt tertekan bile naik bus ! hehe..
antara faktor yang menyebab kan saiyidah zainal stress (!)

k la. nak makan ar.. deddaaa~
haha. time untuk mencekik. bhahaha.
bye2. salam.
*penat gelak guling mesej ngan intan*

p/s : aku nak suruh sape pergi jauh-jauh ?

Comments

Nurul Fatin said…
aish dak oda nie :P
keje dy nak suwuh owg maen jauuh-jauuuh jewp arynie XD