pisss-pisss-pisss~


Assalamualaikum!
weyh korang! aku bengang sgt-sgt walaupon benda mcam nie tak berlaku kat aku!
fuhh-fuuhh.. pergi lah engkau jauh-jauh dari hidup aku!

okeyh, first. mintak pendapat korang. apa korang rase kalau kwn korang dapat mrkah lebih dari korang dlm exam.. ?
jelez ? okeyh! korang... kalau nak jelez, kene ada masa taww. kene ada tempat!
huargh! tak baik suke-suki-tiga suku kau orang jew nak jeles-jeles.
korang tak pikir kan perasaan org yang kau jeles tuh ?
sedih tawu! 
biar aku gtaw korang sume, setiap org ade kelebihan dan kekurangan diri sendiri. so, kalau korang lemah bab exam-exam nie. mesti korang ade kelebihan kat tempat lain. maybe dlm sukan ?
kalau orang tuh dye power bab-bab pelajaran nie, okeyh. dye mmg power!
tp, maybe dye ade kelemahan kat tempat lain. something like, dye mmg lemah kalau orang cakap-cakap belakang dye. secara dengan wajib nya, dye akan nangis or merajuk or marah or tak nak makan seminggu or bisu seminggu or bad mood sebulan!
huh! kan ?

tak baik korang nie. kecik hati org tuh ! sungguh kejam. aku tak suke mcm nie.. terima lah wlu ape pon yang da terjadi.. 

okeyh. lagi satu! kalau korang jeles pasal kwn nie.. aiseyh.
baik lah korang focus kan kat tempat lain. tak dapat apa-apa ganjaran pon korang perli2-sindir-ejek2-dan seangkatan dgn nya. huhu.
menyodeh lah korang nie. penat aku nak mengelak dari sume-sume nie.
tapi, still terkena tempias ! sedih taww.
dari kecik selalu kene ejek! hahaha.. aku start buad cerite sedih~
hehehhe. lagi-lagi time duduk kat perak! selalu kene buli.
terutama dak TITOT a.k.a ZATOT a.k.a Izzati Zafirah. hahaha
kecian ko.. :P

k lah. bye-bye. salam sume! :D

Comments