20101110

Aku Pon Sedih Gak. huuu. :(


Assalamualaikum korang.
aku dah lame tak tulis n3 kan ? malas pon ade, sbb tak ade idea pon ade *pening ? haha. tak yah paham sgt. :P*, mood tak de pon ade.
haha. semua ade.

okeyh okeyh. sebelum aku memulakan n3 nie, aku nak korang semua sedekah kan Al Fatehah kepada arwah Ahmad Faeez bin Mohd Shah yang telah mninggal dunia semalam, 10 November jam 12.40 tgh hri. 
okeyh, aku sedih sgt lepas bace sume wall post kawan2 dye ckp dorang rindu faeez nie.
huuu. cikgu dilla pon sedih.



yup. aku pernah janji ngan adeq dye alip, nak buad n3 pasal dye dlm blog akue.
tp, siriyes aku malas. aku tak taw nak cakap ape dlm n3 yang aku nak tulis tntg dye.
ta sngka plak aku tulis n3 nie pasal ko. huu. 

alip.. aku hrap sgt ko bersabar. Allah lagi syg kan dye. kite sume doakan lah abg ko di tmpatkan ditmpat org2 yang soleh.. Aminn..



p/s : ............ aku sedih jugak ............ .







saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥