20101101

sama tak ?

Assalamualaikum.
tarra tarra tarra! no topic today!

korang suka tak dye nie ?


nanti kan, dye jadi mcm nie. hehe.

haha. tu yang aku rimas sikit ngan pucca nie. tp, dye sweet. kelaka je tgk dye. :)

kalau yang nie ?

ahaha. aku suka diorang. paling aku suka ...

dr. doofenshmirtz ! yaww. comel. hahaha.

kalau pakwe aku nie ? *perasan deyh*


hensem tak-hensem tak ? haha. walaupon biadap! aku syg dye.
ceyh ! kalau ko ade dpn mate aku. gile lah! <3
tapi, aku tetap setia pada yang satu. yeah! aku tak nak maen stick 3. 

kau yang satu! *agak terlampau gedik! aku sedar. haha*


aww ! aku tergoda sekali lagi. fuuhh..

tapi, sayang, u ade aweks lain lah. really admire awek u!


cool lah dear! hehe. chummil!

kalau setiap hari saya ada kwn yang boleyh buad saya gelak ? mcam ..


tapi, aku bersyukur ada kawan macam korang! takde korang, aku tak sehepy hari nie.

okeyh. tapi.. tolong lah jgn biarkan ada seorang manusia yang bernama hagemaru dalam hidup aku.


memang tak leyh dinafikan setiap hari aku akan bergaduh ngan kakak aku semata mata nak tgk hagemaru nie. hehe. dye tetap ada dkt ngan aku hari2.


tapi kan-tapi kan. aku nak ada 3 orang sekawan yang happy gile nie dgn aku! safe cikit. boleyh jadi bodyguard aku!



okeyh-okeyh.
dah terlalu byk berangan! hahhaa.
tapi, aku sgt memerlukan Shinichi Kudo!
aww.. si hensem + macho + poyo tuh. hahaha.

p/s : kenapa aku benci akan 'harapan' ? :((

bye sume. syg dorang! haha. syg korang! :)





saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥