20101125

[CONTEST : KIDS & BABY PHOTO CONTEST] :)

Salam and selamat pagi !
hehe. pagi-2 dah berblogging. haha. rajin seyh. 
selalu pagi-2 layan kucing depan tv je. hehe. main ekor dye. jentik-2 telinga dye sampai dye 
cakar tgn aku 16 jalur lebar. haha.
sukesukesuke ! :)

okeyh. apa punca nya aku nak tulis blog nie pagi-2 buta nie.
[ahaks ! pagi buta ? hehe. anda still celik kan ? so, nmpak la yang sekarang bkn lg pagi buta!]

puncanya sebab aku terpikir kan seseorang nie !
aha ! sape yang bertuah ??
haha. xde la. teringt kan fatinhud. haha. terharu tak ?
hehe. dye ajak masuk contest KIDS AND BABY PHOTO CONTEST


syarat-2 nak masuk haruslaa ~~ [harus okeyh ? hehe.]

1. anda mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru :) 

[nie dye yang cakap, bukan akue. hehe. so, copy and paste je lhaa kan ? hehe]

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag. :)

[okeyh. akue tag kan.. kat shoutbox korang boleyh ? hehe. tak boleyh ? kejap eh. akue pikir jap.]


3. letakkan banner contest di sidebar anda.

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini. 
[sila hntar link entry anda sume kat tuan punye contest heh! hehe.]

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.

[hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.]


okeyh. haha ! tengok-tengok. sape tuh weyh ?
dari kiri : kak wany akue ! hehe. tengah melayan perasaan ~~ lalalala :P
tengah tuh : ehem ! si comel tuh akue laa.. bhahahaa ! :)
kanan : adoiyai. dak titot. haha. kenal ? xkenal kan ? haha. xpopular ! :P
 gmbar kitoraang mase kecik-kecik. hehe.. comel kan ?? 

okeyh.. tamat sudahh~ pada yang berminat tuh. ehem ! anda sume dipersilankan join. yeah !! hidup hutan amazon !

[maaf sebab xde kena mengena dengan contest nie]

haha. :P
bye~~


saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

3 comments:

Anonymous said...

Dik memang comel gmbar ni..akak suker! hehe.gudluck...moga2 menang la yerk!

ida zainal said...

haha. thnxs akak~ :)
aminn! mntak-2 mnang. haha. :P

THE LEKAT LEKIT STORY said...

gud luck yer

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥