BEST ! aku DEMAM ! hahaha. =)

salam korang ! heyy.. korang sehat ?
aku demam.. huhu. korang tawu kan kan kan ?
haha. sengal je.. 

weyh ! aku baru je balik dari GENTING!
woah. best gile laaa
hilang sume gile aku kat melaka..
haha. dapat menjerit-2. terpekik-2. terlolong-2.
haha. kitorang gi genting theme park ! best ~


aku demam nie pon.. mak akue kate sebab aku terkejut sgt kodd.
haha. ye la kot. mak aku yg cakap. huhu..
tapi, aku rase aku demam nie sebab kene hujan kat sane..
perghh ! dah la sejuk malam-2 buta tuh. kene pulak hujan.. memang beku mlm tuh aku tido.. haha..


sampai-2 je kat hotel tuh.. first sekali.. aku mencekik. hehe. perkara yang harus..
bhahhaa. lapar weyh. :P
then, dalam 2 tongkol jagung aku NGAP ! 
kitowang gi laa naik bukit bukit bukit yang ckop laa tinggi dari hotel tuh.
dah la tinggi, sejuk plak tuh ! kereta byk ! bawak laju-2, lagi la bertmbah sejuk.. angin kuat ! :D
[aku sgt hiperbola. haha. tolong jgn percaya :P]


bile dah sampai tuu.. aku dengan muka yg poyo sekali.. ehem ! cakap. aku tak takot pon nak naik sume bende tuh. :P
haha. bangga kodd sebab dapat cakap cam tuh. haha.
tp, bangga aku tuh sekejap je. :P
lepas aku naik spaceshot, mak aii.. lutot aku dah menggigil mcm atok-2 umo 81 tahun lepas lari. huhu.
malu weyh.. sebab dorang ejek aku. huhu. aku jerit-2 sebut name 'KAK LELA !!
haha. takot gilos. siriyes aku cakap BONTOT TAK JEJAK kat kusi dye. :')
takot takot takot. :P


lutut aku tak habis menggigil lg, dorang dah ajak aku naik roller coaster.
weyh ! what the frog ?? burrr..
tgh beratur pnjg-2 tuh aku tak takot sgt laa.
juz aku dengar orang menjerit-2.
weshhh.. sgt takott.. plus-2 lagi dengar bunyi loceng dye mekak-mekak tande bende alah tuh nak gerak dahh.. seram kodd. argh ! takot..


siriyes ! setiap kali naik roller coaster aku jerit name owg. haha. sape yang dok sebelah aku.. aku sebut name owg tuh la. :P
SORRY titot. haha.
penat kodd aku sebut name dye. haha. popular kawww.. :P
pastu aku jerit name MAKKK !! hehe. oke lah kan ? aku ingt mak aku.. :)
time naik ngan kwn-2 aku mase drjah enam.. aku duduk sebelah mahfuzah ! weshh.. 
mmg setiap saat aku sebut name FUZAHH !! hihi.. 
patot ber-syukran dengan aku sebab mem-popularkan name kowang. :P


lepas tuh kitorang gi la jalan2.. fuhh. nmpak pulak bear yang cumel2 tergantung2
haha. aku nak aku nak aku nak !!
so.. aku gi kat stu pondok usang yang tertulis 
"RM 2.oo SEKEPING SYILING TOKEN"
haha. aku beli ! hehe. memang susah laa. tp, janji aku keluar kan 8 hinggit je..
dah dapat satu bear ! hihi. cumel. bear koala.. sume jelez. haha. abg iwan keluar sampai 
30 hinggit, satu pon xdpt. :P
dak titot kuar sampai 12 hinggit pon xdpt gak. bhahaha.
aku bangga lagi sekali. :P


erm. korang tgk laa gmbar nie.. =)
enjoy laa. tp, tak best sgt kodd gmbr-2 nie. hehe. aku enjoy sndiri kat sane sudaa~~


aku terselit kan belakang tuh huh ! haha. baju putihh.. :)
wesh ! ta sempat nak gi.. huhu.. dorang nak men bowling. :P
haha. tak berani nak pegang.. :P yang pegang tuh kakak aku. dak titot. eee..
weyh ! blakang tuh space shot.. tp, xnmpak la plak. haha. aku da takot da time tu! :)
nie abg iwan and kak lela. hehe. terserlah wajah mu yg ketakutan. haha. :)
tgh beratur nak nek spaceshot ! ramai ta ? haha. aku penyabar. :P
driver aku smart ! haha. bwak gula-2 lg. :)
sape yang tak bg laluan dye sumbat gula-2 tuh kat dlm mulut dyorang. haha
chocolate wonderland ! weyh ! aku boleyh gila pndang tuh sume. :)

best best ! hehe. nak gi lagi laa.. JOM ABAH ! hehe. :)

aku curik gmbar dalam album fatinhud ! haha. :)

deddaa ~~


Comments