Rasa Macam Nak Terjun Jeh.

Assalamualaikum dan selamat malam dan selamat bersekolah pada hari esok. auww, esok sekolah lah nyah. tak terasa cuti pun. hurmm. homework pun tak siap. apa nak jadi? haha. esok kena lah buat cepat-cepat ann? kerja science kod. sebab tuh lah susah sangat nak dapat A. hambekkk! 'Nur Saiyidah binti Zainal sedang berperang dengan perasaan dirinya sendiri' lalala. nasihat untuk diri sendiri. chop-chop! jujur aku katakan, MALAS nak fikirkan jawapan dia. memang aku tak pernah nak rajin. hehe. soalan dia berbunyik macam nie. sila dengar elok-elok ;p
 State one harmful effect for each of these eating habits. 
 (a) Overeating 
 (b) Drinking too much soft drinks
 (c) Avoiding vegetables
 (d) Not taking breakfast
ouh okay, semua soalan nie ada jawapannya dalam buku pendidikan jasmani. penat aku tonggeng-tonggeng carik kat dalam pelusuk dunia tapi tak jumpa. well, tertinggal bawah meja kat sekolah. :')


yaww, nak cakap pasal 'Rasa Macam Nak Terjun Jeh' kan kan? 
sebenarnya macam nie, nak suruh kau orang tengok gambar-gambar nie hah. ingat aku nak bunuh diri ke hape nak main terjun-terjun pulak ann? haha. tak weyhh, belum gila lagi nak main terjun-terjun nie. 


kalau kecik-kecik dulu yew lah kod, otak pun macam tak waras sepenuhnya lagi kan? aku dengan kakak-kakak aku bertarung, tengok siapa boleh terjun tanpa mengalami sebarang kecederaan dekat tangga rumah kampung aku yang tinggi tuh ann, mula-mula tangga first, second sampai lah anak tangga yang paling tinggi sekali. ouh okayy, siapa yang cedera tuh, lantak pii lahh ann? sape suruh join? :)


ouh makk aii, terlebih pulak. okay. jom tengok gambar-gambar yang kira awesome bapakk ahh bagi aku. aku bagai nak gila tepek bijik bola mata aku kat surat khabar cuti sekolah hari tuh. telek satu-satu gambar tuh sume. hehe. so, tengok-tengok. korang boleh gila tak? (:

okay, aku boley gila laa an, kalau kau cakap yang kau tak minat semua nie =='
ouh my god! what can i do? how can i stop this keterujaan punya perasaan? haha :P
deyy, best kan? rasa nak terjun jeh :D
ouh my laling, musti best gila!
weyhh, nampak tak? DUIT kod. haha. gila-gila-gila.

wokeyhh, teruja kod? haha. padahal dah tengok banyak kali. :P
nyah, disini ada pengakuan okayy, tangan aku tangan kayu. langsung tak ada seni. lukis pun senget-senget. bukti? nak bukti kaa? kau orang pergi kelas aku tengok apa dah jadi kat DOMO yang aku lukis kat dinding kelas aku. hehe. aku tanya amir "okayy tak ida lukis?" pastu kaannn, kau tawu, dia tak jawab pape, hmppphh. tak lawa laa kan? HAHA. ;p

P/S:
woihhh, letih sangat.. rasa macam tak nak pergi sekolah esok. malam tadi tak dapat tidur. huhu. nasib baik AmirObot tuh nak temankan saya main mesej sampai pukul 2 pagi. hurmm. kesian dekat dia kod :P THANKS OBOT! haha. saya tak mahu mata saya macam beruang panda bila pergi sekolah esok. huwaaa! ngantok lah nyah. T______T


Comments