Pengakuan Berani Mati.

finger love Pictures, Images and Photos
Dush! nie serious habis nie. haha. tajuk macam hape jeh :P
okay-okay, silap-silap. Assalamualaikum dan dan dan selamat malam jumaat. auww, misteri tak? agagaga. apa nyee, malam jumaat jeh kod :)


well, nak mengaku nie weyhh.


AKU RINDU KAU!
rambut dua-dua dah same. haha. same2 gilos ;')

okay-okay, bukan rindu kan diorang berdua ini. haha. please la.
muahahaaa. GILA! sesuai kut untuk aku :D


nyahh, berani gila kod. hehe. okay, rindu sangat-sangat. rasa macam tak jumpa 100 hari. erk, hiperbola. yayaya, maybe sebelum nie aku tak pernah nak mention pasal kau dalam blog aku, sebabbb. takut kod. blog nie, kakak-kakak aku semua baca. kau pun 'maybe' ada baca blog nie walaupun jarang ann? ;p 


antara faktor-faktor aku tak nak sebut pasal kau dekat blog, nanti kakak-kakak aku kata gatal! kecik-kecik dah pandai nak cakap rindu-rindu. ahaha. dan sekarang, pengakuan berani mati lah kan. mati lah aku kalau mak aku baca. nanti mesti kakak aku bagitahu mak punye la! ish!
tapi, nak buat mcm mane ann, gilakk rindu kat kau. terpaksa weyhh tulis. hurmm..


saya rindu awak kak ngah, wany! huhu. :) 
wany a.k.a ONIII ! bila nak balik nie weyhh? baru ingat nak cerita semua cerita dari ABC sampai Z dekat kau ngan kak ngah serentak. senang sikit. tak payah ulang-ulang suara.
tapi masalahnya, kak ngah dah balik dulu. then, tadi dah terburai semua isi syarahan ida dekat dak kak ngah nie haaa. ish! 


ish, mintak-mintak kowang tak baca. mati kene gelak guling kt rumah nie kang. hee :')


P/S:
entry mcm ape jehh. tak tawu nak cakap ape lagi. urm. okay-okay. mcam dah boleh terima kenyataan yang JELENA. eeeiii, rasa mcm kelakar lah pulak diorang bagi nama dekat Justin Bieber and Selena. hehe. diorang memang cute habis kannn? :)


okey, nie apa cerita? haha. kelaka laa selena nie :P

Comments

Jay said…
owh ni keje ida.sape yg ida rindu ni?abg bg tau k.long nt.hehehe
Saiyidah Zainal said…
haha. cebace ce bace :P hehehe.