Berhenti Berharap.

ouww okay, testing 1, 2, 3. hehe. Assalamualaikum dan selamat sejahtera saye ucapkan kepade semua. ececeyh. mengapakah? haha. tak deh pape. abaikan ketidakbetulan aku hari ini. 


saya sebagai salah seorang ahli atau pemain-pemain petanque di sekolah dol itu mngucapkan takziah kpd kluarga dan gurlfren abg bob. hurm. Al-Fatehah. sangat-sangat tak percaye. hurm. takdir kan. umur baru jeh 18/19. aku tak berapa nak sure. tak sempat pun nak kenal-kenal dgn arwah. just hari tu lawan pershabatan dengan skolah diorang. ermm, mase lawan yang real tuh, aku kan tak terpilih. tp, dgr agu, sabin and humai ceritakan sumenye. memang tawu lah kann. dorang mmg baik. byk tlong budak-budak dol said hri tuh memandangkan bola purba kitorang tuh tak dpt masuk pdg. so, dorang pinjamkan bola 'shining-2' diorang tuh. uhuk. sedih nyahh~ :'( 


ukeyy ukeyy, stop.
hari nie saye ade buat pementasan. eahh. belum-belum. baru buat latihan untuk lakonan. auww, serious. atas pentas jantung saye dah dupp..dapp..dupp..dapp.. hehe. lepastuh, saye pandang semua muka kawan-kawan saye. ngee. dorang sgt baik. haha. saye tak nampak pun muke yang menakutkan. HAHA. kecuali enchik afwan dan emir. uishh. kejam. ==' suke sangat panggil ODA. u__u


sir zaini saye banyak comment kat saye part pegang baby. ouww well, aku dah bagitahu aku tak suke kan budak-budak. aku tak pandai nak pegang budak-budak. walaupun baby yang aku pegang tuh spesis berbulu dan tak bernyawa, aku tetap rase tak suke. haha. masalah-masalah. hanya beberapa orang jeh yang paham macam mane perasaan aku kalau jumpa budak-budak. grrr -.-'



mizi, si toet nie. dye jadi FATHER aku. aishh -.- *segan-segan. dekat ats pentas dye ajar aku care nak pegang baby. ngek. memalukan. :P pastu dengar izati a.k.a ZATENG jerit-jerit dari bawah sebab aku pegang kepala baby berbulu aku tuh. ouhh okay, langsung tak ade perasaan nak menganggap bende alaahh berbulu tuh anak aku.


ODA? ouh yeah. tak pernah aku sebutkan pun pasal name keramat tuh. heh. actually name tuh dak afiq skola rendah aku yang bagi. :) penyebab: Fatinhud, sabunn, dan humai. gelaran ODA nie dah sampai ke pengetahuan budak-budak petanque and ke kelas. *malu-malu.
erk, okay lah lagi ODA. tapi, sampai kat Agu dan Sabunn a.k.a sabin. dorang tambah-tambah pulakk. ODA KK. ouh teruk. 



ODA Kucing Kurap. wesh~ kejam mu dua. nie sume sebab makchekk petanque. habes name aku dicacatkan. tp, serious. syg gile kt korang. haha. ada jugak kenangan main petanque ngan korang yg boleh buat aku tak lupa-lupa. ngee.


ODA 4K? erk, itu kaa ? ituu.. ODA kucing Kurap Kene Kurung. erm, tidak dpt persetujuan dari aku lagi. so, kite-kite kena buat Perjanjian Petanque 2011 bersertakan beberapa syarat untuk mndapat persetujuan. syarat-2 dye:


- musti bagi 30 000 dolar sepanyol setiap tahun dan bunga emas.
- musti serahkan padang petanque dibawah pemerintahan Oda KK.
- musti bantu Oda KK kalau diserang musuh.


duit-duit-duit $$


ouww, setuju-setuju-setuju? :P HAHAHAHA (gelak rumplestiltskin)


P/S:
saye sombong? well, siapa yang ajar saye sampai jadi sombong? siapa penyebab saye jadi sombong? ouhh, jawab-jawab. haaa, tahu pun tak dapat jawab. ish. HAHA. monolog nie. sayang kau lahh. berhenti berharap? apakah? 

Comments

FatinHud said…
haha. bagus perjanjian tu :P setuju-setuju ^^.
ida ^youmeyoursmine^ said…
wahhaa~ baru mndapat stu persetujuan. haha. tunggu lg bape kerat :P