Ni lah masalahnya!

Assalamualaikum. Korang sihat? hee~ yang mane tak sihat tuh, cepat-cepatlah pergi carik ubat. auww~ baiknya awak, ida. haha. tak sangka den. :P
heyy heyy, SAYA BENCI BAS!

wahhaa, akhirnya. memang-memang benci. erk, yang ada kene-mengena tuh, jangan terasa okay. tengah marah nie. hehe. maaf-maaf-maaf. walau macam mana kau keluar 10 minit awal pun, kalau driver bas tuh dah keluar kerja lambat. haishh =.= tak boleh nak buat apa daa. memang nak kena kick dengan aku betul. penat kodd tunggu dari pukul 6.30 sampai 7.15 baru ada bas. grrr..


lenguh kaki aku berdiri. kalau ada tempat duduk, okay lah lagi. haiyoo. marah nie. :P then, dah dapat naik bas, bawak bukan main semput lagi. hurmm, bas dah uzur lah katakan. aku duduk dalam tuh pun dah macam orang kena penyakit parkinson 15 minit. bergegar-gegar. geramnyaa~ 
ahha, cerita mengong pakcik bas TUUUTTT nie, masalah dye. ehem! driver bas nie tak akan berhenti kalau ada seorang jeh budak sekolah yang tunggu. perkara nie perkara normal bagi aku. haha. hampehh T___T tapikan-tapikan-tapikan, pagi tadi dah kira okayy lah kan, sebab aku tunggu dekat taman, bukan dekat kampung. kat taman tuh, ramai yang tunggu. ada lah dalam 8/9 orang. hee. kakak aku seorang jeh yang tunggu dekat kampung. muahaha. dah tentu-tentu pakcik driver bas tuh tak mahu berhenti kat tempat dia tunggu tuh. kesian-kesian-kesian. *padan muke
sampai jeh kat sekolah, terus beratur kat depan astaka. eheh. kan aku dah bagitahu aku dapat anugerah pengetua hari nie. hee. :D dapat sijil. wheee~ akhirnya. tapi, tak salam pengetua lah kan, sebab ada orang lain yang bagikan. tah sapo tah. haha. tak heran pun derr, aku nak sijil. :) aku tengok jugak ada tak bas yang berhenti depan sekolah. risau gak kalau kakak aku tak pergi sekolah. serious, memang hari ini kekurangan bas awam. ahha. pukul berapalah agaknya kakak aku sampai sekolah ekk? dia tak dapat naik pentas, sebab? sebab cikgu dah tanda nama dia tak hadir. ahaha. tak peh laa nyah, lain kali ado :P
semuanya disebabkan bas. ohohoho, sungguh ku membenci mu. haha c(:
Selagi kita saling mempercayai, saya harap hubungan kita akan terus kekal. Andai kata tiba suatu hari nanti apabila salah seorang daripada kita membuat keputusan untuk tidak terus bersama, saya harap kita dapat berterus-terang. Jangan sampai kita dengar daripada pihak ketiga. Setuju?
 woah! dipetik dari surat hazman kepada nurjihan. siapakah? haha.
dalam buku cerita Dear Yayah. dah baca-dah baca? (:
P/S:
amir nak pergi perak hari khamis nie. weyhh, nak ikut! dah lama tak pergi perak. nak-nak-nak-nak! :( actually, dia ada ajak. tapi, gilakk ka? haha. rindu meyhh :')

Comments

diyanah dzai said…
lain kali jangan naik bas tau, hehe
Farhana Jafri said…
hehehe hope bnda sme xkn jd lg pasni.. xsuke sgt bce cite dear yayah tu.. lgpon xrmai pon yg promote.. hehehe
Jay said…
adoyai.apo kono bas tu?memang nk koni driver bas tu hah.nak kono lompang tu.yo x konal sapo den kan ida.kan kan kan..:)
Saiyidah Zainal said…
@diyanah dzai
haha. tak naik bas, nak naik ape pulak? hee :P

@Farhana Jafri
haha. thank you. mmg nak kene pakcik tu. :P dear yayah? haha. cite pasal budak skola menengah kt asrama. haha. (:
Saiyidah Zainal said…
@abg jai
hehe. tah, lompang jaa. lompang laju-laju. haha.
betulbetul. dye tak kenal lagi. HAHA XD
Jay said…
hahaha..aposal ida x poie skolah naik kapal tobang jo..hahahaha...lagi copek dari naik bas..
Saiyidah Zainal said…
haha. byk la. abg sponser la. hehe. senang idup
ta yah tunggu bas. haha. suruh kak long bgn awal la.
boleh antar ida n zati gi skola. hehe. XP
Nurul Fatin said…
oda. haha , kesian akak oda tadi. muka dia excited , tapi lepas tu dah tak nampak dah :P
Saiyidah Zainal said…
haha. tuh laa pasal. padan muke. :P sape suruh degil. XP
Jay said…
hehe.nasib baik abg xkayo.kalau den kayo dah den bori korang masing sobijik heli.hahaha.
Unknown said…
This comment has been removed by the author.
ahahaha..patotlah pg td nmpak muke ida mcm tension jek :PPP
Saiyidah Zainal said…
@abg jayy
wahaha. insyaAllah. boley beli nnti. untuk KITORANG.
haha. :P

@"bile Keyboard Berbunyi"
haha. tawu tak peh nyah~ letih tawuu. haha.