20110402

Ouh Okayy u__u

Assalamualaikum and gud nite darl. :) bosan bosan bosan. ouw, homework ? haruslah belum siap lagi. malas =.= siyes tak deh mood. homework ape ek ? math and science. dua-dua favourite tuh. ahha, kaw ade tanye aku ke ? tak kannn. saje jeh nak gtaw. :P


ape dah jadi nie nyahhh ? sume aku buat tak kena. sume tak okayy. boleyy gilak tawu ? hurm. sabar ? ouw, okayy. aku sabar yaww. :) senyum senyum senyum (:


bulan March. auww, sayang awak ketat-ketat ! gile nyampah aku ngek ! arghh. memang tak kene betul ngan aku dari dulu-dulu ! nombor tiga jeh berhantu. erk, maaf-maaf-maaf-maaf. [buat gaya macam nabil buat malam tadi] HAHAHAHAHA. tengah bahagia nie meyhh ^__^


Friends dont hide things from each others.
okayy-okayy. ape nye ? aku tak sorok pape pun dari kaw ? ade ? tak dehh kann. jangan tanye aku macam-macam laa. penat nak jawab. THANKS yunk, banyak tolong aku :') sangat menghargai sangat jasamu sangat-sangat. ahha, ayat aku mcm keling mabuk kan ? so what ?
friendship Pictures, Images and Photos


betul ! tak tipu, aku tak nak ape-ape pun dari kaw. aku nak kaw paham aku jeh. aku bukan macam budak-budak perempuan yang lain. huh ! bukan macam yang kaw nak sangat tuh. bukan-bukan dan bukan jenis mcm tuh. huwaiyoo. fening-fening. tolong yaa ? tlong aku yang dalam keadaan tertekan. HAHA. ayat macam hantu. urm. tak yah la. tak yah tolong. dah okayy sikit nie lepas tengok enchikk shin chan n__n


tak tahu apa akan jadi bile dye tak deh. urm, tak tahu tak tahu. berbulan-bulan tak deh dye. tahun depan. tahun-tahun akan datang. ouww tidakk. tak nak terima kenyataan. banyak kali cuba pastikan ape yg dye cakap tuh tipu. tipu lah aku. tipu lah. huhu =_= nak terburai dah isi otak aku bila pkirkan hal macam nie. jangan buat aku mcm nie, tolong~ rindu nak dengar suara dye lepas tengok shin chan :')


Nur Saiyidah Binti Zainal, pandai nasihatkan kawan-kawan dye jaa. tapi, diri dye sendiri tak boley terima pakai nasihat dye tu. tah pape jeh kan ? dye memang degil. dah ramai cakap. tapi tak nak dengar. well, degil kan ? degil DEGIL. Miss SS. 


S : Saiyidah.
S : Stubborn.


heyy, perfect two. haha. :) bukan name pakchekk emir okay. dye SS. sungai siput. lain-lain.


P/S :
Kadang-kadang perkara yang rumit tuh, boleyy diselesaikan dengan cara yang paling mudah sekali. but.. =.=
saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

4 comments:

Nurul Fatin said...

Ida T_____T haha. mehh kita emo sama-2 :P

ida ^youmeyourmine^ said...

aten, jom jom :') haha :P

Jay said...

hehehe..salam persahabatan..ngeh ngeh ngeh...

ida ^youmeyoursmine^ said...

hahaha. (: salam salam. :P

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥