Im Gonna Miss You All ;(

Assalamualaikum and Bismillahirahmanirrahim, hello peeps. sungguh sadis ;( HAHA. oraite, awak sihat? okay, kalau awak tak sihat awak makanlah ubat okay. lepas neh agar sukar untuk saya tanya khabar or suruh awak makan ubat kalau awak sakit :'( sedih tak, sedih tak? tak eh? nevermind. yang sedih, saya seorang.


Babe, sorry for everything i've done. kadang-kadang kita sendiri tak sedar bila kita buat silap. tiba-tiba jeh orang boleh benci kita kan. so, dengan seikhlas hati, saya minta maaf. lepas neh, dan sampailah my sistaa ambil SPM, saya tak boleh menggunakan internet. ouh, untuk lebih mudah difahami, internet dekat rumah saya dipotong sampai bulan December :(
yah, berapa bulan jea >.< tapi, mesti bila dah dapat online balik, saya dah jadi rusa masuk kampung. hihi :') ghaahh. nevermind. hurmmm, tapi yang sure-nya. saya akan rindu blog saya neh sangat-sangat. miss youu badly my dear <3 take care. huhu. mintak tolong, kawan-kawan saya yang hyperblogging neh bagitaw saya kalau ada apa-apa masalah brkenaan blog neh. huhu. sedih untuk meninggalkanmu *mood jiwang.


hmm nak cerita sampai mana neh? cukuplah sampai sini jeh. papaii, luv youuu <3 =')


P/S:
Babe, saya akan merindui kamu-kamu jugakk. hihi. kalau ada yang sudi rindukan saya, ouhhmyy. terharu :') muahhx!

Comments

Nurul Fatin said…
Hihi. saya mesti rindu awak membebel oda :P