Hoy :> Nak Mengada Boleh?

Assalamualaikum, hello peeps :3 ngehngeh. bengong tak? okay, before entry neh, dan before entry sebelum neh, aku ada bagitahu something kan, aku tak boleh online kan? hehe. baru tengah hari tadi kak long cakap internet tak jadi potong. huyoo   bagus. oraite, sebelum terlambat. kepada akak-akak dan abang-abang, selamat menjawab trial SPM dan kepada adik-adik sekolah rendah, good luck for your UPSR :) *HAHA, macam kejam je panggil korang adik-adik sekolah rendah. well, aku dah sekolah menengah. ngek :P


awak-awak, final destination 5 tak berapa nak seram kud. so, before pergi cinema then tengok cerita tuh, fikir-fikir lah ek. first punya lagi seram lah kud. especially part last tuw, tak membuatkan aku menjerit pun tapi boleh buat mata aku yang sepet nie jadi bulat sekejap, tangan dye putus ken. hihi >.<' okay, apa kena mengena dengan entry nie? siapa je peduli? hihi.
macam mana aku boleh online malam-malam nie, aku pun tak tahu? homework takdak ek? update entry takdak point. HAHA.


P/S:
tadi kacau anak-anak kucing minum susu ibu kucing. hehe. dye marah :> comel je. kan bagus kalau aku boleh cium-cium kucing-kucing nie macam dulu :'3 huhu, meoww.

Comments