Personaliti Dari Cara Berjalan :P

Bismillahirahmanirrahim, Assalamualaikum :) wohoi, hujan kat sini. maksud aku, Melaka. tempat korang hujan? hehe. dekat sini asyik hujan jea. pagi-pagi nyamuk mesti banyak keluar. terseksa eden dengan kegatalan yang melampau nie.


Fine, tajuk tuh kawan aku yang bagi. banyak berkait dan kait-kait dengan perempuan. hehe. yea lah, blog aku asyik cerita pasal hari-hari aku jea en? aku sendiri dah tak taw nak tulis apa lagi. sampai ade blogger lain tanya aku, "apa point nie?" hehe. gilos tak gilos blog aku bila entry takdak point? :>
1. Kalau kau tengok someone tu jalan macam nak shuffle, erk. macam mana nak cakap ek, kira dye jalan macam terhenjut-henjut. HAHA. faham tak? ala, cer tengok kawan-kawan korang yang jalan macam tak pijak tanah tuh :P


= Kata buku yang kawan aku baca tu, orang nie tak boleh dipercayai. he, babe. yang dah terbiasa jalan macam tuh, jangan terasa okay. sikap dye biasanya ego, mulut laser dan suka boros. tapi dont worry darla  orang yang jalannya macam nie biasanya ada ramai peminat. hehe, kelakar lah babe. jangan tanya aku kenapa, aku masih takdak jawapan yang munasabah untuk dijawab.


2. Hmm, nie lagi satu. kalau jalan suka pandang kiri-kanan. hoyeah, orang nie pandai simpan rahsia dan mudah diuruskan. dye pandai berahsia dan pandai menjaga rahsia. babe, memang orang lain nampak dye nie macam aneh kan, macam tak jujur, suka menipu. tapi, sebenarnya orang nie lebih suka orang tegur dye baru dye akan start bercakap :)
3. Suka jalan tunduk-tunduk. aloloo, nie calon-calon untuk dapat awek yang paling baik nie. hehe. lepas nie semua jalan tunduk jea. hehe. okay-okay, orang yang jalan macam nie, menunjukkan diri mereka yang sopan dan tidak terlalu menonjol. girl yang jalan macam nie selalunya tidak berapa memikirkan tentang cinta, but dye sangat penyayang :) ouh well, hati dye lembut.


4. Kalau jalan pandang depan jea. yeah, orang yang jalan macam nie kuat menentang. der, bukan menentang apalah, dye cuma mahu menegakkan apa yang dye rasa betul. menegakkan pendirian okay? kuat membebel + suka bercakap tentang pengalaman yang dilaluinya. hmm, kalau jalan senget? HIHI.
5. HAHA, nie satu yang aneh. kalau jalan suka gerak kan badan dia kiri dan kanan. erk, ape tuu? orang nie jenis yang tak ambik kesah apa yang berlaku depan dye. urm, kadang-kadang merujuk kepada orang yang "whatever". haha. ada ada? tak ada ek? walaupun masalah tsunami depan dye, dye rasa masalah tuh macam ombak yang ngada-ngada menggelikan bulu roma kaki dye. erk, kadang-kadang perangai mcm nie tak ramai yang suka.


6. Last but not least, hihi. orang yang berjalan dengan tegak. dye nie tegas, suka uruskan hal peribadi dye sorang-sorang. tak mao share probs dengan kawan-kawan. tak mao tak mao :P seorang yang bertanggungjawab, garang tapi suka orang yang romantik. ohhoy, kalau kau garang nak suka orang romantik? okay, hehe.


credits to: nenek.

P/S:
babe, aku share jea okayy. jangan terasa. there is just one life for each of us, so trust yourself. jangan percaya dengan pendapat orang lain :) peace yaw! I LOVE meoww meoww ♥ rawwrr 
ouhh my, i just can't believe youu anymore. hmm :|

Comments

ila said…
yg no 1 tu btol sgt.
membe sye pon ade jalan yg terenjut2 tuu..
x ske gile tgk cre dye bjalan n dye de rmy pminat.eishh..
Saiyidah Zainal said…
hehe, ade ek? mesti lelaki kan? :) takpe lah, untunglahh dye ;P