Yeah, You're The Reason Why I Smile ;)

Assalamualaikum and Bismillahirahmanirrahim. hello peeps ;D kabare? harap sihat lah en. duit raya dah banyak, hati pun senang. HAHA :') cer bagitahu aku sikit, berapa banyak duit raya korang. share-share ler. tak kisahlah korang nak share cerita pasal duit raya korang or sendiri mahu share duit raya dengan aku ;D eden sudi menerima dengan hati yang terbuka. hehe.


wewitt, sorry lama tak update. sebok masak rendang kat dapur. hihi (ketawa sopan) der, jangan percaya. hehe. aku masak rendang? HAHA, tak pernah terlintas difikiranku ;) actually, aku sebok beraya mengutip duit raya. tapi, duit tetap sikit. aku tak tahu asal. dah lah semua duit biru dengan hijau. merah tak timbul-timbul dalam purse aku. aneh~
babe, atas nasihat kakak kawasan neh, jangan main mercun dikala, diwaktu tengah malam. boleh? lagi satu, waktu-waktu orang tengah melawat kubur ke, tolonglah babe. jangan main mercun. boleh gugur jantung den. elok-elok melawat kubur orang :'( jadi lain karang. hehehe, taknak lah sebut jadi apa. faham-faham sendiri lah siapa yang melawat kubur siapa.


hmmm, homework yang tertunda-tunda sebelum neh menyebabkan aku semakin sukar untuk meng-update blog, online facebook dan sebagainya yang berkaitan dengan internet. HAHA. salah sendiri lah en, malam tadi baru siapkan buat semua homework. buat pengetahuan kau, aku masih lagi sengal-sengal keledek dengan jadual kelas yang baru neh. tak pahe ler. lantak lah haihh. malas aku nak layan.
P/S:
yahhhhhhhh! i hate youu, selamat hari raya bangg. haha. mohon maaf sepuluh jari aku susun dipipi muuu (: smile? tajuk tuh menipu aku jeh. menipu kau jugak. hehe. aku tak betul lah malam neh. papaii pakwe, makwe, scandal-scandal aku :) gud nyte, take caree 

Comments