Let's Go Back To The Past :>

ouhh suweettt :)
Assalamualaikum and Bismillahirrahmanirrahim :) hello peeps! sihat? hee, rindu lah. wekk, mengada kan? haha. okay, kalau tak sihat tu, pergi makan ubat ek. jangan paksa diri baca entry aku yang semakin hari semakin merepek nie =)


yeah, seriously malam tadi aku kemas almari buku aku yang dah hampir setahun setengah tak kemas. tehee :P banyak jugak khazanah bumi yang ada dekat situ. ada exam paper tahun enam dulu, fail soalan-soalan ramalan UPKK and UPSR dulu. walawey, iyea lah dulu kan macam sayang je nak buang semua tu. konon-konon kenangan lah en :P


tengah kemas-kemas tu, nampak buku warna hijau. well, dulu aku peminat tegar warna hijau. kalau boleh, baju sekolah pun aku nak warna hijau. hiperbola :P ouh ye lah. aku jumpa diari lama aku beb. parapapaa i lovin it  habis satu malam aku baca balik diari aku tuh. fine, nak tengok? hee, malu lah. ahak thuii, nak tunjuk jugak :D
ouhyea sayang :') nie diari tahun 2008 dan 2009 yea. tolong lah jangan nak ngada-ngada dok heboh sana aku main surat cinta lagi :P well, dulu aku suka girl dalam cerita beauty and the beast tu. dalam watak-watak kartun disney tu, aku dengan geng-geng aku mesti ada character masing-masing. hmm U.U rinduu korang.

P/S:
facebook makin lama makin awesomee eheh, sebenarnya aku tak tahu aku sedang memperli Mark Zuckerberg nie atau aku sedang gembira menepuk-nepuk tangan tanda aku memuji >.< horayy. Don't leave someone you love for someone you like. The person you like will leave you for someone they love :')

Comments