Wish You Were Here ♥

    
  

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum and hello peeps :) rindu lohh. rindu ida tak? heh, rindu kawan-kawan eden yang dekat sekolah tuw. nak tulis blog pun rindu jugak, tapi entah lah. mood nak on computer nie makin lame makin hilang. haha.


Hari nie hari Isnin kan? yeah, rindu. dulu selalu sangat tulis benci hari isnin. tak suka isnin. esok isnin, ouhh why? haha. kan kan. huhu. tapi sekarang rindu kut. hari isnin dah tak beratur dekat perhimpunan tengah-tengah panas macam menjalani proses membakar lemak. hehe. dah tak dak dah.
Kalau tak, pagi-pagi isnin nie, bukan main liat nak bangun. mak aku nie memang jenis suka kejut kitorang adik-beradik dengan cara ketuk-ketuk pintu sambil goncang-goncang tombol pintu tuh. tengah sedap2 mimpi, kadang-kadang boleh gugur jantung eden. huhu. bila dah terbangun tuh, ada lah rupa menonggeng-nonggeng nak bangun bukak pintu. MALAS


rasa macam nak tarik rambut dah izzati suruh dye pergi mandi dulu. tapi jangan harap, bercakap dengan dia serupa cakap dengan biskut kering. takde effect. terpaksalah aku bangun dulu. kang tak pasal-pasal nama berduyun-duyun kat e-disiplin :P GANGSTER nie, datang lmbat 13 kali. 13 kali lah nama aku dah diselitkan dalam e-disiplin sepanjang 2 tahun kat Dol Said nie.
Well, susah sikit nak comment pasal sekolah, kelas dan kawan tahun nie. heh, baru jea start cuti. eah, seriously dah start cuti? cuti sekolah tapi ida tak nampak pun kawan-kawan ida kat sini. korang dah balik asrama belum? haha. mestilah dah kan. huhu. rindu korang lah. syahmi, maiya, malik, idraoki. grrr >< memang super duper gila-gila rindu korang ;(


Ouh rindu dekat Nina, Intan, Lisha, titi, sabun, humai, agu, farah, ehhh, semualah. lisha boleh masuk kategori ke? rumah dye atas rumah aku jeh nie. agak-agak bukak tingkap, nampaklah dye dekat atas bukit tu. hehe. takpelah, rindu jugak lah. hehe.
Weyh, kenapa blog aku nie? lain macam jea. ke aku dah tak reti menulis blog? muahaha. apalah nasib. hmm, aku rasa sedikit tidak berpuas hati dengan hari terakhir dekat sekolah tahun nie. huhu. kenapa tak biar jea kitorang duduk dalam kelas? ngek, pagi-pagi dah ada senam robik. huhu, dah tu, ada pulak suruh kitorang duduk ramai-ramai kat dewan terbuka. dah berpisah-pisah 2 Beta aku. huhu. tak dpt nak byebye kat semua orang. tah sape-sape aku jumpa kat dewan terbuka tu. huhu. tak suka-tak suka.


2 B E T A :) I L O V E Y O U  I M I S S Y O U :')


P/S:
online? jangan lah tanya. memang makin malas. nak comment gambar orang pun dah tak larat. like jea ida boleh. grr -.- annoying. hehe. kejap, kenapa facebook semakin tidak bermoral serta takde adab? kurang diajar, memang nak makan kaki ah facebook nie. gambar lucah sume merata-rata ada. ciraaappp jea darah.
dia comel, amir jealous pulak ahh :P

Comments