Random Post :p

Assalamualaikum. Hello earthlings :) Seronok tak lagu blog aku? Nananana presenting *drum roll* Kang Min Hyuk - Star and Justin Bieber *obviously - Love Me Like You Do (LMLYD)

Sihat? Alhamdulillah. Seriously, aku nak sangaaaaat update blog. Tapi tak tahu nak update apa. Okay bunyi macam kritikal. So berterus-terang saya di sini, entry hari ini sememangnya membosankan ;D

Result PMR akan keluar pada ... maybe pada bulan Disember. Lol dia buat lawak weh :p Okay fine, tak mustahil bukan result kita pun terlambat keluar macam result UPSR hari tu :p Kan kan kan? So untuk menenangkan hati semua orang, result PMR 2012 keluar pada bulan Disember -.- Heee :D
Sumpah takut. Huhu pernah sekali hari tu memikirkan result yang bakal dapat sampai tak senang duduk, tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak selera luls. Hiperbola. But, itulah realiti. Risaaaaaau sangat. Kalau Sains dapat B? Bahasa Melayu dapat B? Allah, mintak jauhkan. Huhuu. 

Actually, hari tu ada mimpi (ngeri) yang aku tengah peluk kakak aku, Izzati. Why her? I don't know lol :p Masa tu ada majlis apa tah. Haha then tengah peluk tu tetiba kakak aku cakap kat aku "Akak taknak kau kecewa teruk-teruk nanti kalau tak dapat straight A's" On that time jugak guwa dah nangis teresak-esak sampai sesak nafas. Aku nangis betul-betul weh. Aku sedar aku tengah tidur and mimpi, tapi mata tak boleh bukak. Air mata melelh je tepi pipi. Tahu syaitan tengah ganggu. Sesak nafas kut nangis. Risau mati pulak tengah tidur. Huuu.
Aku risau sangat. Kakak aku pernah cakap, kadang-kadang kalau mimpikan result exam, itulah hakikatnya. Hmm. Tapi kakak-kakak aku dapat mimpi malam sebelum ambil result. Guwa? Tarikh result pun belum tentu dah mimpi-mimpi. Haha nampak tak betapa risaunya aku ._.

Berikut adalah cerita benar. Hihi. So what's the moral or maybe the message that my nightmare trying to convey here? I still don't know yet. Hmm Ya Allah, andai itu bukan milikku, kuatkanlah hati ini. Aminn. Hope semua calon yang bakal ambil result bulan 12 ni :p buat persediaan mental dah fizikal sebaik-baiknya ;) 
Bukan apa, semua orang taknak kecewa kan? Kita merancang, tapi Allah tentukan. Maybe apa yang kita nakkan kali ni tak dapat, Allah dah prepare yang lebih baik dah terbaik untuk kita. Allah knows best :) Hope everything goes well, InsyaAllah.

P/S:
Jaga kesihatan and keselamatan korang. Ambil result ramai-ramai, taknak ada yang tak ada and ada yang dah berkerusi roda ;) InsyaAllah. Assalamualaikum xx.

Comments