20121218

Butterflies in my stomach.

Assalamualaikum. Hello peeps ♥
I wonder why butterflies should be in my stomach. Don't you have any place to go?

Aye, keputusan PMR 2012 akan diumumkan pada 19 Disember 2012. Esok weh. Uuuu nervous tak? -.- Takut sebenarnya. Semua ada. Haaa tak suka-tak suka. Doakan saya ye. InsyaAllah batch 97's semua dapat result hebak-hebak nanti :)
3 Beta, good luck semua. InsyaAllah; kita semua dapat results baik-baik. Kita dah usaha, sekarang ni doa banyak-banyak, esok tawakal je. Selawat banyak-banyak. Aaa risau sangat. Hmm apa-apa pun, jangan lupa bawa tag keramat Madam Suzie. Mwehee kita bakar ramai-ramai depan dia :p Eh, macam tak baik pulak. Haha sukahati korang lah ek.
Untuk kawan-kawan semua, good luck. 97's mesti dapat result hebat-hebat lah ;D InsyaAllah. Nervous tak? Takut tak? Seronok tak? Wuu tu semua boleh tolak ketepi dulu, sementara ada waktu ni, banyak-banyakkanlah berdoa. Yakin dengan Allah, yakin Allah akan makbulkan. InsyaAllah semua berjalan dengan lancar. Doakan untuk saya ye :p Salam zuhur semua. Love 

P/S:
Perasan tak sejak akhir-akhir ni entry guwa makin lama makin pendek?

saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥