I love Piano Guys.

Assalamualaikum. Hello peeps 

Ahhh seriously, I'm so sleepy rn. Tapi mak saya tak bagi tidur petang lagi. At the end, internet menjadi mangsa :> Tadi baru tengok 'balik' cerita Playful Kiss. Lol I love to watch movies/dramas over and over again :p Never get bored.

Nak tengok My girlfriend is gumiho balik tapi dah delete cerita tu. Grr so tengok lah cerita yang dah berkurun lama ni. Okay straight to the point, korang kenal Piano Guys? Haaa nasib baik kenal. Alaa yang kawan sama-sama main guli tu :p Amboi main guli, apa barang?



Okay, mereka-mereka inilah yang saya cakapkan. Maybe dah sepuluh kali saya mention di twitter, tapi this is the first time saya mention dekat blog :) So maybe for those bloggers yang masih tak tahu mana nak ambil instrumental cover yang harmony or yang sedap didengar oleh blog-walkers, korang bolehlah pilih antara-antara instrumental diorang ;) And for your information, diorang bukan sahaja bermain piano okay :p Ada yang main cello so check it out, they're so amazing 
Even nak tidur pun boleh dengar cover diorang. Aw, tak percaya ke? Play it before you go to sleep alright? But make sure baca doa tidur jugak okay. Hmm maybe that's all for today. No idea and before saya merepek-repek, better stop right here. See ya! Love.

P/S:
Saya suka cover diorang yang Titanium. Lagi-lagi bila diorang play with Tiffany Alvord aye 

Comments