15 things about me :p

Assalamualaikum and Hello earthlings ;D Dah lama gila tak update blog. Padahal cuti lama gila. Ni semua sebab dah malas gila lah ni. Uuu hari ni saya daftar form 1 dekat sekolah. Penat sangat :p lol gurau je. Kita dah naik form 4 lah 2013 ni :)

15 Things About Me.
 Saya suka makan oreo and marshmallow sebab diorang berdua comel.
 Saya tak suka cucuk straw dalam cup air sebab jarang sama sekali saya berjaya mencucuk straw dengan sopan.
Saya ialah salah seorang daripada 32 Juta Belieber yang ada dalam twitter.
Saya suka Justin Bieber. Ok. No hate.
I'm Tiffanatic cuz I'm Tiffany Alvord's fan :)
I love cats. 
Saya nak hamster. Tapi semua orang dalam rumah tak setuju bela hamster. So?
Umur saya 15 tahun. Lalala and I'll be 16 on 9 RabiulAwal 1434.
I love purple.
Saya suka Mathematics. Tapi kadang-kadang saya tak geti jawab soalan Mathematics.
Justin came to Malaysia on my birthday :p 14 July 2012.
Saya suka barang-barang yang comel. Aaaaa.
Saya boleh nangis kalau nampak barang-barang yang comel. Weirdo.
I love Gary Oppa ;D
Oh, birthday saya sama dengan birthday Lee Kwang Soo. Okay.

Kenapa? Kenapa saya buat '15 Things About Me' ni? Macam ada orang nak tahu je kan? lol saje je. Sempena umur saya tahun ni and wait a minute.. Happy New Year everybody. Love ya! Sesiapa yang baru nak sambut birthday hari ni, Happy Birthday. Esok birthday Abah 

P/S:
Aaaaaaa Rabu ni dah sekolah. Tapi it's okay, Sabtu nak keluar dengan kawan-kawan kelas buat den tak sabar nak sekolah lol :p

Comments

combi said…
okei..blaja leklok ye dik :)