20100918

siri aq mahu ~


wahhh!
Ain Maisarah wat siri aq mahu uwh dlm stu bku!
yaww! best-best gilers. hehe. harge? aq xberapa nak sure sebab aq pndang sekali je. hehe. mayb sama jewp mcam bku siri dear yaya! hohoho. RM 39.90 ? time beli dear yaya tuh, abah yang belanja. haha. xkan yang kali nie abah nak belanja gak kowt? *plezz*
haha. xpe la. sume2 tu aq da bace kan kan kan? hehe.
  • Aku Mahu Sais S
  • Aku Mahu Buli
  • Aku Mahu Popular
ade tiga je ek? tp.. mmg sure la dalam siri bku setebal kamus tuh mmg ade tiga tajuk jewp.
aq suke tgk buku yang tebal2. tp, nak baca nye. aiseyh~ malas lar kan kan kan. hehe.
tapi, da janji ngan abah, klu da beli tuh mesti khatam kan. hohoho. *Al Quran? suda! * =)
hari yang aq nampak buku siri aku mahu tuh, aq mmg da nekad nak beli buku ain Maisarah. hohoho. xdpt beli bku sebijik, setebal kamus tuh, aq amik buku Aku Mahu Superbibik! yeah! hehe. ade dua owg yang tulis bku nie.
:: Ain Maisarah + Izanor Sharif ::
korang da bace?
*jangan cerita kat aq jalan cite dye*
hehe. aq bru je smpai bab 5. hohoho? lembab mcm LRT! haha. oke la kan kan? LRT.. hehe.
best gile cerita dye. hahah. da tentu2 lar cerita nie pasal budak sekola menengah Sri Bangsar. haha. aq gile xsuke kmpulan The Wannababes? ish! prasan je la kamoo!
*emo macam wujud nya dorang tu kat dunia*
tp, yang besh nye. bdk2 the wannababes nie suke buli owg! haha. tu yang aq suke. bab buli membuli nie. tp, aq xla membuli budak2 kt sekola.. sebab aq bru jew form 1. nak buli sape? ahaks! =)
klu dlu drjah enam. oke lar gak buli budak2. aq paling suka masuk kelas Bestari. hohoho. dorang kan nakal?? so, aq boley la amik kesempatan tu untuk buli dorang ye x? haha. mara2, tengking2, cubit2, rotan2, tendang2.. haha. aq manusia biase, xkejam xbaeq. haha.
*manusia biase pon ade je yang kejam? kerat bdn owg n bnuh2 owg siap bakar lagi?!*
amik kaw! bodos betol owg yang bnuh Sosilawati uwh!
-tukar topic suda?-
oke2.. hehe. yang paling best dalam siri aq mahu tuh. paling2 suka lar! Aku Mahu Popular! wohoo. mmg gile gempak lar time tuh aq bace. hehe. boleh kate mcm owg gile. gelak sorang! haha.
hakikat nya, siri aku mahu sume nye best2.

Go to fullsize image       Go to fullsize image        Go to fullsize image           Go to fullsize image
saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥