award? i got it? ^^

hehe.. salam~
lalala.
thnxs kepada BUdakBUcHUk coz telah mmberikan award kpd saya.
saya amat menghargai nye~
oke2.

trimas! selmat hri raya aidilfitri~
ade soalan? okeyh~
saya jawab ea.

1. Orang yang paling dicintai-mencintai-tercinta dalam hidup?
- dicintai = Allah + mak, abah, kak long, kak ngah, wany, izzati + family2..
- mencintai = kawan2 saya. 6 Arif, 1 Beta, erk. sume2 law. hehe.
- tercinta = erk. alalala. korang la yg terhebat! best! gempak! gengblogger saya~ hehe. klu tuutt.. boley tersenarai gak! ^_^

2. Siapa orang yang paling kamu inginkan ketika anda kesunyian?
- kalau boley, nak org yg memahami sya la. tp, biasanya. klu saya sunyi.. saya call bff saya. hehe. maiya or wawa. yeah! tu jelaw yg boley d percayai n boley mekak2 kt telinge dorang~ nak jerit? nak nangis? nak gelak? kt dorang la ek. best! syg korang.

3. Kenapa pilih dia jadi teman hidup walaupun bukan dijangka untuk sehidup semati?
- dye? eah? sape tuhh? hehe. klu tuuutt. erm. xpkir lgi lar. knapa? oke. try carik jwpan ek.
sebab tuuutt n tuuttt. klu la tuttt. saya mmg plih tuttt n syg sgt kt tuuuut.
- klu bff saye? sebab dorang terhebat! n dorang pham perasaan saya. huuu. yup!

4. Dalam banyak banyak lagu yang korang dgr, mana yang selalu mengingatkan dia?
- erm. fall 4 u?- secondhand serenade. kotak hati- hujan. erk. saya xtaw sgt lgu2 nie. hehe. *iye ke?* ^_^

5. Inbox message yang ada dekat phone, majority siapa?
- eah? sape ek? erm.. saya nie jenis yg xsuke nyemak2 kn msj kt dlm inbox or folder len2 lar. tp, yg pling byk stkat nie... ermmm. tuuuutt n maiya!

6. Nak ucapkan 'Selamat Hari Raya' yang paling romantissss gila dekat siapa?
- alalala. erm. msalahnye. saya da ucap kn kt sume kwn2 saya dgn msej yg sama. hehe.
like this auw. "slmat hri raye korang! maaf zahir n batin! sorry sgt2 sbb b4 dis byk wat silap kt korang. syg korang much2es! ikhlaz dri ida jenal a.k.a ida zainal~hehe. :)" cam gini jewp. kt tuuutt pon same. hehe. tp, dorang balas pling best. trutama fatin hud! hehe. ngan tutt pon best gak.
so, sume romntik la kan?

7. Tag 3++ blogger yang korang rasa hebatt-gila-lahh
- HanaHud ^_^
- niEsa ('',)
- haNNafauZan ^^

erk. suda hbis lor. hehehe. oke law.

thnxs yep kpd budakbuchuk! syg kamoo. =)

Comments

nadyana said…
sayang kamooo juge..heheheh =)