It's Just Begins and Ends Now.

Bismillahirahmanirrahim. Weyh, Assalamualaikum. hee, okay. kenapa dengan aku nie? happy lah. It's over. OVER sayangg, HAHA. erk, ada persis orang gila tak? walaa, aku memang dah hampir kebiulan neh :) kenapa aku gila? sebab exam dah habis sayongg :P hehe. pelik kut. sebelum exam gila, masa exam gila, dah habis exam pun gila? dey, entry nie penuh dengan perkataan yang kurang bagus untuk dibaca ^^


Sebelum Exam:
Gila sebab excited gila nak jawab. hehe. muka macam dah ready, tapi hati aku tak. aku tak tahu kenapa. eheh, teruk kan? aku tak dak perasaan. yeah, gila kan? :(
On Exam:
Bahasa Melayu: Alololo, awal-awal dah buat aku kerut-kerut. lagi-lagi cikgu cakap BM kertas 1 ramai yang 20 lebih. whaha :D aku antara 'ramai' tu ke?
English: Err, susah untuk aku ungkapkan. haha. dua-dua paper mcm senang, tapi entah lah en? result mesti macam dulu jugak.
Science: Kahkahkah :D susahhh.
Mathematics: Nget, banyak gila cuai paper 2. isk, careless betul aku neh. huhu. menyesal tak sudah.
Agama: Hehe, aku bergantung harap dekat subjek nie je untuk A :)
Geografi: Dah dapat result dah, agak kureng memuaskan berbanding kawan-kawan aku yang lain :P
Sejarah: Walaa, apa tuu? teruk lah haihh.
Kemahiran Hidup (SP): Cikgu eden cakap ramai A. aku antara yang 'ramai' tu ke? :P
Sekarang:
Otak aku dok ligat pikir apa result aku neh lah haihh. hmm, aku byk fikir negatif jak. huhu. susah lahh :( orang kata, banyak cakap banyak salah. eehh, entah lah. next week amir tak dak. hmm. 


P/S:
Kenapa banyak sangat kereta parking dekat depan rumah aku neh? Malam neh ada apa?

Comments