20111001

Hello October :)

Bismillahirrahmanirrahim and Assalamualaikum. well, sihat tak sayang? 
I know there's sunshine behind that rain, I know there's good time behind that pain :'>


Yeah, Good luck to all PMR candidates ;) next week exam kan? lebih kurang tinggal 1 hari lagi. bersamaan 37 jam, 30 minit dan beberapa saat untuk korang semua menduduki peperiksaan tu. wehee ^^ aku kurang berkemahiran dalam mathematics nie.
Jawab lah leklok eh, sesiapa yang duduk dekat meja aku tuh, jaga lah baik-baik. wahaha. next year aku pulak. berdebar lah haihh. hehe. dari dulu sampai sekarang sikap ke-poyo-an aku tak pernah hilang :P well, sekarang kelas aku dekat bangunan budak form 3. mana tak berdebar? rasa macam aku jea yang nak ambil PMR. tumpang kelas korang untuk beberapa hari or minggu? entah, lupa pulak korang exam sampai bila :P


kejap, aku dah lupa perasaan aku waktu ambil UPSR dulu. tehee :> sengal jugak. erk, takut kot? seram? heh, serious lupa. excited kot? walala, entah :)


P/S:
tahun depan aku pulak? wehehe, rasa macam bukan jea. tak sedar diri :P 

saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥