Ouhhh, Holiday Lagi :>

Bismillahirrahmanirahim, assalamualaikum and hello peeps :> Ehh, Happy Chinese New Year korang. belum terlambat lagi kan nak wish? hari tu sempat cakap Gong Xi Fa Choi dengan Goven je. haha. aku pun tak faham kenapa Goven? budak-budak cina semua dah larikan diri. tak sabar agaknya nak raya :3


Weh, tidak kusangka banyak jugak homework yang cikgu bagi. nampak macam sikit. ahha. kadang-kadang, aku rasa aku seorang lah yang paling tak waras dalam rumah ni. cuti sekolah aku, duduk dalam bilik and mengadap homework yang sepah-sepah atas meja tu. sampai tekak dah loya. mata nak lebam -.- HAHA, hiperbola.
Baucer RM200 kakak-kakak aku = RM400 aku guna seorang. ehh, tipu ah camtu. lebih kurang RM200 lebih jugak lah kakak-kakak aku dah belanja and beli buku-buku revision serta buku-buku latihan untuk aku. haha. then, dalam kedai buku tu jugak diorang dah pakat siap ugut-ugut aku "tak dapat 8A, kau dengan buku-buku tu akak rebus" apakah?


nak tengok homework aku banyak mana? hehe, aku dah edit photoshop dah list-list homework yang cikgu bagi. mwehehe ;D hebat dok?
Ouhh, lebih kurang macam tu lah homework yang cikgu-cikgu dah bagi. kalau nak list kan satu-satu mahu melekat bontot aku dengan kerusi meja dalam bilik tu. ada lagi dua je homework. tu pun tak tahu ler bila nak buat. bunga sakura tu? HAHA. itu kerja Puan NorSiah yang bagi. malehh der -.-


Module dah bertimbun-timbun. ehh, tak habis-habis merungut. apalah kau ni ida. redha babe, redha. jangan banyak mulut, buat jaa :> [tengah merawat hati yang duka sebab tak dapat main game Mystery Case File Dire Grove]
Okay-okay, sampai sini je lah syarahan aku hari ni. ya-ya-ya, holiday lagi. sebab? aku pun kurang pasti kenapa dol said je yang cuti 9 hari. sekolah lain dah start hari rabu hari tu. ke aku seorang je yang pelik, dol said memang baik ke aku seorang je tak tahu-menahu? ehh, aku rasa wayar dalam kepala otak aku dah disconnect ni, lain macam je entry aku hari ni. 


P/S:
Ohh macam tu, kena jual mahal ah lepas ni. siap kau! peduli apa aku -.- hmppff, gila kau. tak comeyy ahh cakap gila-gila ni ida, HAHA. tak baik kut. tetiba aku rindu Ustaz Wan. rumah dekat je pun ;P
diorang handsome jugak kan? HAHA. 

Comments