Azam tahun baru heh :p


Assalamualaikum. Hello people ^^
Thank you for all the lessons. I learned a lot.

Minta maaf andai 2013 ni saya dah buat banyak hati yang terguris, perasaan yang tersinggung, senyum yang tidak dibalas and etc heh :p Sejujurnya azam 2013 saya sudah lupa. dush apalah teruk sangat ye?

Baiklah ingin saya tegaskan bahawa azam bagi tahun baru 2014 tak lain dan tak bukan ingin menjadi lebih baik dari yang sebelumnya. Allah. sebut memang senang. cakap memang mudah. tapi diri ini yang degil seperti kotoran degil di baju yang susah hilang selain dengan menggunakan sabun serbuk fab. eh? fuyoo dah lama tak cakap merepek macam ni heh.



Azam tahun baru ♡
  1. Mahu menjadi muslimah yang berjaya. Mukminat yang cemerlang♥
  2. Score 9A+ dalam SPM 2014 hihiks doakan^^
  3. Tak mudah mengalah. Tak mudah putus asa.
  4. Lupakan suami tersayang buat sementara waktu T.T ((Justin Bieber))
  5. Maaf azam di atas agak melampau heh.
  6. Stay humble.
  7. Menjadi ringan tulang.
Yes. Mohon doakan saya ye semua. Azam kali ni memang berat. Nak galas satu amanah diri sendiri yang dibuat oleh diri sendiri. nak galas or nak pikul? never mind. Doakan Nur Saiyidah binti Zainal mendapat 9As + in her spm thank you love you x. Assalamualaikum :)


P/S:
esok birthday abah. love you abah. love you so much. ida minta maaf banyak susahkan abah selama ni. crying a river. sobs muahh someone show this to abah and let him know how much i love him. to infinity.

Comments