3 little memories heh ^^

Assalamualaikum hello peeps ♥
Pictures can't deny the memories.


Disebabkan rakan sekelas (Afoq) minta untuk update gambar waktu hari sukan dalam blog, saya ambil keputusan untuk update mengenai 3 perkara ecehh :p Apakah? First and foremost, kem kepimpinan JPA, EMC, dan Badar. Second, hari sukan MRSM PDRM and lastly Minggu Bahasa Zon Utara ^^


Kem kepimpinan ni dijalankan dekat Tasik Beris, Kedah. 6-8 Februari 2014. Okay first impression saya adalah

"Waahh cantik gila!" 

 
With Wana



Hari Sukan Tahunan 26-27 Februari 2014 ^^

Hari sukan sangat syok sebab rumah Dialami menang! Yeay ^^ Heh rumah sukan kami-kami. Saya seperti tahun-tahun yang sebelumnya, tidak memasuki apa-apa acara pun kecuali tukang sorak yang bertauliah heh. Thanks to kawan-kawan, adik-adik yang masuk acara dan harumkan nama rumah kita ((Dailami)) Walaupun banyak cabaran yang dihadapi cehh hehe tapi kami tetap juara :)
Tema Keroro
















Minggu Bahasa 28 Feb-3 Mac 2014 :)

Masuk Kuiz Bahasa dan Sastera. Me? Ida masuk kuiz sastera? Heh macam mana tah boleh terpilih tsk tsk u.u Baiklah kesimpulannya, saya dan kumpulan saya tak menang pun but apa orang kata, 'menang kalah adat pertandingan' heh kalau semuanya menang, siapa pulak nak kalah kan? ^^ Banyak lagi pertandingan lain, forum, pidato, drama, storytelling, public speaking and etc hee. Maktab kami menang untuk forum, pidato, sajak.







P/S:
Update blog ditemani Athira Faiqah yang senget hiks ^^ sayang terot thanks kerana sudi menemaniku diwaktu malam ni hehe. Thanks jugak kerana pinjamkan laptopmu ini. Sayang Dailami forever ecehh
 Pictures credit to: Athira, Mizah, Apen, Syaza.

Comments

ida..kenal x..jom foloow blog akk..
http://dhiasfacollection.blogspot.com/
Ania said…
Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)