Keep Calm.

Assalamualaikum. Hello peeps.

Erhh hello? *lambai-lambai tangan. Nampak kita tak? Pfft mesti korang cakap "Apa kau ingat aku buta tak boleh membaca!" Woo woo keep calm. Relaks relaks. Hehe :) Andaian semata-mata.

Esok bersamaan 7 November 2012 semua pelajar tingkatan 3 di SMKDDS, Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Dol Said, Melaka akan mengakhiri zaman tingkatan 3 kami di sekolah. Esok hari last sekolah buat kami. Mohon jealous. Awal kan? Disebabkan kami pelajar-pelajar form 3 ingin menghormati kakak-kakak dan abang-abang yang akan menduduki peperiksaan SPM pada hari-hari berikutnya, pengetua terpaksa melepaskan kami sedikit awal dari pelajar-pelajar lain. Oh ye, good luck brothers sisters. Do your best.
Mood guwa sebenarnya tak berapa nak baik minggu ni. Masalah peribadi ye. Harap faham. Tetiba tarik muka dengan kawan-kawan walaupun tak ada magnet menarik arus magnet. You know what I mean is when the north pole (N) attracts with the south pole (S) Ohh sudah-sudahlah mengarutkan? Pembaca menyampah okay. Ulang suara MENYAMPAH.

Well, esok last sekolah. Yuhuu (Y) Seronok tak terkata. Esok nak bawa camera okay. Tapi malu ah nak ambil gambar dengan kengkawan. Diorang cantik-cantik. Guwa? Hodoh je. Mweheee mental breakdown. This is a breakdown breakdown. Haha tetiba rindu Tiffany Alvord.
Hope esok mood aku datang balik. Sedih weh sedih. Bila aku takda mood. Kawan pulak tak membantu, lagi aku down. Haha. So aku ambil keputusan drastik untuk mendiamkan diri. Muka diorang agak risau tapi aku tak nampak effort diorang untuk pujuk aku malah siap jauhkan diri dari aku. Rasa nak tampar je. Haha. Mungkin diorang rasa aku perlukan time and space untuk pulihkan keadaan mental aku kut? Aku memang sensitive. So aku ngaku awal-awal aku memang tak pandai nak kawal emosi aku. Huwaaa :'(
Rasa-rasa dah sepuluh kali aku bagitahu, aku memang tak pandai nak jaga hati orang. So better watch out! Aku selfish. Memang itu diri aku. Harharhar. Esok aku nak happy-happy. Taknak ah menyodeh. Mesti kawan aku ambil hati dengan aku. Hmm terukkan aku? Mesti diorang maki-maki aku. Terutama Intan. Haha. Aku kenal kawan aku :P Takpe tak kesah pun. Memang aku yang bodoh. Jealous tak tentu pasal. Haha. Entah ah aku rasa aku macam dipinggirkan je. Lagi-lagi bila tetiba geng kita tertambah lagi sorang. Haha. Tak kesah pun tak kesah :)
Nampak sangat jealous tak tentu pasal. Kalau orang bercinta, ye lah diorang boleh cakap cemburu buta. Tapi masalahnya aku dengan kawan-kawan aku yang empat orang tu memang tengah bercinta. Haha. Aku cinta dia, dia cinta aku. Aku sayang dia, dia sayang aku. Kan kan? So sweet. Haha. Sah kena telan pil kejap lagi. Aku bukan nak marah ke apa bila ada lagi sorang kawan nak duduk sama-sama dengan kita semua, cuma kau tahu ah hari tu time aku nak duduk dengan korang. Dia boleh tolak aku suruh duduk ke tepi. Weeee :D Seronoknya kena tolak ke tepi. Haha.

Entry ni sungguh aku nak sampaikan dekat kau empat orang. Aku sayang korang. Tapi, kalaulah korang tahu :) Takpe, memang salah aku pun.

P/S:
Kalaulah korang tahu :) Kawan sampai Mati. Janji?

Comments