20100816

ape nak jadi la korang nie..?

lagi2 ida yg kuar..hehe..
xpe laa..xde kje nak buat..homework da siap..hehe..
ida nk kongsi2 ckit..mse bce blog2 owg..ida ade trbace psal owg yg buang bayi nie..
astaghfirullahalazim...
ape nak jdi korang nie...?
xde belas ksihan lngsung kt baby tuhh..
ape la yg korang rse klu korAng yg kne buang mse kcik2 dlu...
mmg korang xde feeling laa..xbaeq taw..berdosa...korang mse kcik2 xgi skola ke..?
blaja ape yang dosa..ape yg x..
bulan puase pon jadik jgak kes2 nie...buang kt sungai laa...tong smpah laa..masjid laa..klu korang buang baby tuhh..ltak elok2..oke jgak..nie xde..korang cmpak je...kcian sgt2...
x berperikemanusiaan lgsung..!
ida xpham la...bile da wat sala tuhh...bkn nye nk tbus balik ksalahan uwh..lgi2 korang tmbah wat sala...skurang2 nye...bg la baby tuhh hidup...knal dunia nie..blom smpat wat ape2...dah xde..huuu...menyodeh la korang nie..tah pape je...
nak letak gmbar...seram plak...bkn ape..sdey...tgk baby2 uwh mati dlm keadaan yg trok2 skali...waduh2...bertobat la korang..mse xmnunggu kite..kdg2..ape yg kite wat nie..kite lupe..kite xingt...kite biarkn aje..kite xpkir..tp..bile da trjadi sesuatu yg tak d jangke..cmni la korang...astaghfirullah..
spe lgi yg boley tlong korang..?
korang je la yg boley bntu dri korang sndri...perbetulkn ksalahan yg dolu2...haha..tp..btol pe..tlong laa..byk lgi bnde len yg kite sume ley wat slain bnde2 yg xprnah di ajar dari mne2 agama nie...berdosa...n salah..!


assalamualaikum..!
saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥