DAY12# Sudah lah kau! Hurmmmm -.-

If you're going to make me cry, at least be there to wipe away the tears.
Assalamualaikum, hurmmmm -.- hello peeps :) sihat? yahh, harap korang sihat lah ek, kalau tak sihat tuh, pergilah cari ubat dekat dapur tuh. then telan. ambil banyak-banyak sikit, bagi cepat sihat. aku dah try buat tadi. okay, amaran awal, makan ubat tuh waktu sahur and waktu berbuka jeh ;P


hurmmm, blah ahh kau! janji jea lebih, tapi pernah kau tunaikan? hangat-hangat tahi kambing! what the selamba badak. hurmm, cakap jea seharum merbak kasturi, tapi bau macam kaktus! HAHA. -.- okay, bagitahu jea lah nama budak neh, tak tahan weyh. rasa macam tak baik jea mengumpat dalam blog then nak rahsia-rahsia kan benda tuh. baik tak payah tulis entry kan?


kau nie kan SAIYIDAH, janji jea lebih. hurmmm. cakap nak tulis entry hari-hari, tapi dah tak update entry dua hari dah. grrr -.- geget nak? macam-macam alasan kau bagi en? semalam malas lah, tak larat lah. hapo jea =.=
:) okay, den senyum jea lah. dah habis marah. whaha, mereng -.- aku dah kurang sihat neh. bersin-bersin, pening kepala, sakit tekak. hatoyy. kesian kat aku en? *angguk laju-laju taw :D tadi dekat sekolah, study jap. sebelum solat zohor tuh, aku tidur babe kat surau. first time tidur kat sekolah macam gini punya lena. whaha. dari kul 12 sampai 1.20 petang. MasyaAllah.


hari neh berbuka tomyam babe! haha. kak ngah aku masak. whehe, sedap. tapi lepas dye masak yang second neh lah. haha. masa berbuka tawar jeh. hapo laa :')


P/S:
kawan lelaki kakak aku cakap, kat luar aku senyap jeh, senyum pun senget jeh. dalam facebook bukan main kepoh. heyheyy, whats your name? haha. nanti aku senyum panjang-panjang korang kata aku nak ngorat korang. HAHA. pape jeh -.-
The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else.

Comments