Tension itu Memenat kan (!)(?)


Salam.
huhu. dah lame aku buad status "Tension Itu Memenatkan" kat dalam facebook aku.
siapa-2 yang selalu bukak profile aku mesti taww kan ?

okeyh ! first. aku nak bagi tawu korang.
huhu. aku sedih sgt dgn apa yang berlaku sejak dua menjak tiga menjak empat menjak nie.
[woah ! kira-2 ada berapa menjak ?] :P

kenapa lah benda-2 nie berlaku kat aku ?
aku penat lah. penat melayan perasaan ?
haha. tidak-2.
aku tidak lagi se-kronik itu ! yup. aku tahu, kadang-2 org yang 
tension + stress dan seangkatan dgn nye memang akan terus menerus tension + stress selagi masalah atau perkara yang membuat kan dorang tension + stress itu tak selesai atau tak habis.

huhu. tp, aku lain kot. aku jenis yang suke senyap-2 dulu,
pastu baru aku kecoh-2.
aku tggu cerita tuh dah lunyai.. baru aku gtaw org yang aku percaya.
aku suka rasa 'menyelesaikan' masalah tuh sendiri dulu. bile aku dah start tension ! aku gtaw kat org. [ade mcm conan edogawa?]
haha. suke kongsi ngan kwn2 time susah je. jahat kan aku ?
time aku happy ? aku kongsi jugak kan ? bhahaha.

ingat tak status facebook aku dulu-2 ?
' Kegembiraan itu umpama semburan minyak wangi. yang mana, bila anda sembur minyak wangi itu. semua orang boleh bau. walaupon sikit anda sembur. org yang jauh pon boleh bau. yeah ! itu same juga dgn.. anda boleh kongsi kegembiraan anda itu dgn sape-2 je. walaupon anda rase anda happy sikit, tp.. klu anda kongsi kan dgn saye. saye akan happy jugak ! sbb saye nak jugak rase happy anda tuh. sbb saya taww anda happy dgn happy anda yang sedikit tuh !'

walaweyh ! anda paham ? hahaha. aku rase aku dah mula menukar-2 status facebook aku pada suatu ketika dahulu. bhahaha ! 

dua benda berlaku dalam serentak. dan kedua-2 perkara ini membuatkan aku tension.
huhu. kenapa larh ? cukup-2 la sumone buat aku sedih. and.. datang lagi sorang buat aku sedih.
[wesh ! aku sedih ? yup. aku sedih. percaya tak?]

I MISS YOU !

anda pernah mengeluarkan kata-2 ini ? haha. aku selalu cakap kat org yang aku rindu je ?
haha. [salah ke ?]

yup. aku rindu kau. kau rindu aku?
saya rindu awak. awak rindu saya?
I MISS U.

I LOVE YOU !

anda pernah mengeluarkan kata-2 ini ? haha. aku selalu cakap kat org yang aku syg je  ?
haha. [am I right ?]

yaahh ! I really-2 miss u yang dulu-2. mana lah dye hilang ? huhu.
haha. korang sayang aku tak ? :P

bye2. deddaaa. tolong doakan problem sye nie selesai dgn secepat mungkin kerana masih ada byk problem lain yang sdg menunggu sye. harap maklum.
aminn~ 
patot lah sye syg anda semua byk-2, anda sume baik sgt ! :)

p/s : weyh ! mak makan epal tak ajak. haha. aku amik kat dapur lah. haha. :P
aku sgt lapar~~
++ aku nak gtaw noh hujan bile ptong rmbut sgt-2 hensem ! hehe. [gediks plak]



Comments